Aviseringar
Rensa alla

Ska man få vabba med sitt husdjur?


Edinburgh: Låt dem fly, vi behöver dem inte

Fint. Du kanske  har en femårsplan att Sverige ska överleva på potatis igen.


   
SvaraCitera

bl:

Fint. Du kanske  har en femårsplan att Sverige ska överleva på potatis igen.

Äh trams, sådär gick nog snacket för hundra år sedan också när positionerna gentemot arbetsgivarna flyttades fram. Lycka till med bakåtsträvandet, det är att dra ned på arbetstiden som är framtiden. 


   
SvaraCitera

Edinburgh: Äh trams, sådär gick nog snacket för hundra år sedan också när positionerna gentemot arbetsgivarna flyttades fram. Lycka till med bakåtsträvandet, det är att dra ned på arbetstiden som är framtiden.

Sveriges ekonomi är starkt hotad med allvarliga konsekvenser när Kina håller på att utbilda mycket bättre och i överflöd ingenjörer och läkare.  För hundra år sedan fanns inte Kinas ekonomiska hot mot västvärlden (speciellt mot Sverige). Sverige måste komma ikapp Kina åtminstonde.


   
SvaraCitera

Mm, jag tänker vabba varje gång en av mina 5 miljoner nyckelpigor mår dåligt.


   
SvaraCitera

Dumheter kallar jag det.


   
SvaraCitera

Typiskt vegetarianer. Arg


   
SvaraCitera

Jag vill vabba med min hushållsost, har inte tid att äta den på fritiden och den går snart ur datum!


   
SvaraCitera

Jag blir oerhört kränkt om inte min hushållsost får samma rättigheter som människor!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Folk jobbar på tok för mycket, så hemma med med sjukt djur kan väl funka så gott som någon anledning att slippa, eller: 

Edinburgh:
Är 100% för alla möjligheter att vara hemma från jobbet på chefens bekostnad. Party


   
SvaraCitera

Edinburgh: Låt dem fly, vi behöver dem inte

Du bjuder på så fina citat i den här tråden, rakt ur mitt huvud. Hjärta


   
SvaraCitera

I ett rimligt samhälle däremot, det vill säga min kommunistiska utopi, känns all form av vabbning totalt redundant.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera
krig
 krig

Instämmer med resten, finns inget egenvärde i lönearbete och all form av minimering av det är skademinimering.


   
SvaraCitera

Ditt djur ditt ansvar , om de inte funkar så ska man inte ha djur .


   
SvaraCitera