Aviseringar
Rensa alla

Ska man ha kontakt med folk som mestadels försämrar ens humör


Tror du måste bli bättre på att bedöma folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan bli kompisar. Säger hur kass jag är innan så att inga förhoppningar krossas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Jag träffar ofta killar som kompis ett tag, sen så märker man att intresse finns och då blir det att man hoppar i säng. När jag gör så så är det för att jag verkligen gillar personen

Vad knepigt, du gör ju egentligen ingenting fel då. Det är bara hur personer är mot dig.
Kanske så utstrålar du att du är en man-eater, [confused] eller så har du otur och bara träffar idioter. Kan ju i och för sig vara så att du är en sådan som föredrar killar som är idioter och skiter i tjejen.

Tilda1988:

och dessutom försvinner all vänskap så fort sexrelationen är inledd och jag (dum som jag är) fortsätter ha sex i hopp om att personen ska börja gilla mig såsom jag gillar honom.

Det där är du ju fullt medveten om. Du vet att det är fel men du behöver självbehärskningen till att säga nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vad knepigt, du gör ju egentligen ingenting fel då. Det är bara hur personer är mot dig.
Kanske så utstrålar du att du är en man-eater, eller så har du otur och bara träffar idioter. Kan ju i och för sig vara så att du är en sådan som föredrar killar som är idioter och skiter i tjejen.

Jo, det måste ju vara nåt sånt... Kanske inte är "flickvänstypen"?

Myksa:

Det där är du ju fullt medveten om. Du vet att det är fel men du behöver självbehärskningen till att säga nej?

Ja, typ. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Men säger jag nej så vill säkert ingen va med mig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Men säger jag nej så vill säkert ingen va med mig [sad]

Skit i dem då. Sådana typer är väl inget att bygga något vidare på med.


   
SvaraCitera

Hellre vara ensammen än med idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Men säger jag nej så vill säkert ingen va med mig [sad]

Om du säger nej till sex!?
Tror du att om du nekar folk sex så kommer de inte vilja vara med dig? [tard]
Well, du får allt prova. Visst kommer inte alla vilja vara med dig (du slipper de killarna som bara är ute efter sex) men å andra sidan kommer du få vänner och eventuellt pojkvänner.
Du får allt ta och sålla lite hårdare bland dina nära. [y]


   
SvaraCitera

Lita aldrig på någon, de sviker dig bara. Du har ändå bara dig själv i slutändan.

Det är mitt motto, jag har blivit sviken så många gånger så det är inte lönt att börja lita på någon igen.

Den enda jag har är min syster, för henne kan jag berätta allt för hon kommer alltid finnas där och aldrig svika mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera