Aviseringar
Rensa alla

SKA MAN TA TILLBAX SITT EX? bara seriösa svar tack..


Ämnesstartare

Jag vill bara ha seriösa svar.

I sommras var jag på G med en kille han var så sjukt underbar, sen blev vi tillsammans, och efter en månad så blev han konstig han slutade svara när jag ringde, han svarade knappt på sms och när vi skulle ses, och jag satt på bussen till honom, sa han att han inte kunde..
Det var min första riktiga kärlek och det gjorde så ont att göra slut med honom men jag trodde jag skulle må bättre då men det gjorde jag verkligen inte, Jag har fortfarande lika mycket känslor för honom, och under perioderna mot jul så träffade han mig en gång i månaden ungefär och ah bara träffade mig, sen blev han konstig och började bråka med mig och var sån hela tiden, gav mig förhoppningar på att vi kunde bli tillsammans igen och skyllde på att allting var mitt fel och vi hade vart tillsammans om jag inte dumpat honom, Men jag grät ungefär varje dag, tänkte nästan ta livet av mig, han fattade ju fan ingenting!Jag gjorde verkligen allting för att kunna få han att fatta att jag ville ha tillbax honom, men jag fick aldrig några vettiga svar..
Tillslut nu den här månaden började vi snacka som kompisar igen, och jag har typ släppt han litegran, men känslorna finns kvar och nu vill han försöka igen, och det verkar verkligen som han vill det, men jag är så jävla rädd för att bli sårad och lämnad kvar igen, för vi träffades för två dagar sen och allting kändes helt underbart, och jag hade verkligen saknat honom,
Hade ni tagit tillbax han och vad tycker ni jag ska göra?


   
Citera

Du och jag har varit med om exakt likadant typ... visade sig att han tröttnade på mig för att vi träffades för ofta och för att jag knappt litade på honom och nu är det tillbaka igen från början. Snarare att han knappt vill träffas. Men hellre lever jag ett olyckligt kärt förhållande än olyckligt kär som singel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är tvärtom. hellre vara olyckligt kär och singel, än vara olyckligt kär i ett förhållande.

Är du i ett förhållande med en kille som inte visar den uppskattning du förtjänar, och du köper det och är ihop med hnom ändå, så är det bara din egna självrespekt som förstörs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

Är du i ett förhållande med en kille som inte visar den uppskattning du förtjänar, och du köper det och är ihop med hnom ändå, så är det bara din egna självrespekt som förstörs.

Jo jag vet, men han är lixsom min första kärlek, och nu när han kommer tbax så känns det lika underbaart i sommras, men vet inte hur jag ska göra riktigt..[n]


   
SvaraCitera

Men i alla fall, jag skulle aldrig kunna leva utan min kille, jag mår bara sämre då..


   
SvaraCitera

Skit i fanskapet. Han hittar en annan och du går vidare utan att känna som att allt är ditt fel, eller få höra det av honom.
Tydligen fungerar det inte, så släpp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgårdens IF:

exakt likadant typ...

hahahahahahah

HelylleHerman:

Är du i ett förhållande med en kille som inte visar den uppskattning du förtjänar, och du köper det och är ihop med hnom ändå, så är det bara din egna självrespekt som förstörs.

bra helylleherman. sanningen ska fram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det som en gång brustit kommer aldrig att bära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BBARBIIEHH:

Jo jag vet, men han är lixsom min första kärlek, och nu när han kommer tbax så känns det lika underbaart i sommras, men vet inte hur jag ska göra riktigt..

"han är lixsom min första kärlek"
Det är ju ett argument som känns lika med "han är min enda kärlek", men det är långt ifrån sanningen.

alltså tro mig, jag har varit i den possitionen du är i nu, och har gått med på att ge det en chans till (flera gånger). och nu är det slut. det enda jag kan tänka på är att "varför gav jag mig in i skiten igen? hade jag släppt det då, hade det varit 1000 ggr lättare plus att det hade varit över nu.".

visserligen kan jag ha fel. det finns ju exempel då det har funkat, trots att det är lägra chans att det funkar än att det inte gör det.
jag delar bara med mig av vad jag har lärt mig. men egentligen så är du den enda som kan säga ifall du är berredd att ge det en chans till eller inte. finns liksom inget rätt eller fel i den här frågan.

hopppas iaf att det styr upp sig för dig[smile]


   
SvaraCitera

om ni båda vill bli tillsammans tycker jag att ni ska prova...
sårad och lämnad kan man alltid bli... finns inga garantier (förutom att vara singel för evigt så klart)


   
SvaraCitera

nej, ex är ex av en anledning.


   
SvaraCitera

Nej, inte i detta fall iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte hela historien men att gå tillbaka till ex brukar inte vara någon framgångs saga. Men det är väldigt inviduellt, testa det kan göra ont men om du har tur kan det även innebära en livskamrat Men jag tror på Ashas teori, ex är ex av en anledning.


   
SvaraCitera

skit i honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

summerlove?[crazy]


   
SvaraCitera