Aviseringar
Rensa alla

ska ngn hit? jag vill nog dit


seasaw
Ämnesstartare

skönt hörni då vet jag att jag har er iaf Glad ingen stress för att boka ticket än va?


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

då vet jag att jag har er!!! hur länge vågar man vänta med att boka tickets tror ni?


   
SvaraCitera

Isf kommer jag inte :--(


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

men vaaah Ledsen

internet: Isf kommer jag inte :--(


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

vrf inte?


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

gissar vilt här...... krockar det med ngt?


   
SvaraCitera

Krovmckar med arbete.. Jobbar hela tiden hinner inte fram o tillbaka oå Samma dag


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

ah nä, trist! har också jobb men tänker att jag ska hitta ngn som kan hoppa in för mig de dagarna, det ska nog gå, har mina idéer, to be continued....

internet: Krovmckar med arbete.. Jobbar hela tiden hinner inte fram o tillbaka oå Samma dag


   
SvaraCitera

vet redan nu att jag inte kan rucka på några dagar i juli... hade det varit en annan månad så kanske kanske kanske det hade gått att styra. :--(
tog för givet att det va på en helg men nähäf *ck

seasaw:
ah nä, trist! har också jobb men tänker att jag ska hitta ngn som kan hoppa in för mig de dagarna, det ska nog gå, har mina idéer, to be continued....


   
SvaraCitera

internet:
vet redan nu att jag inte kan rucka på några dagar i juli... hade det varit en annan månad så kanske kanske kanske det hade gått att styra. :--(
tog för givet att det va på en helg men nähäf *ck

hur va kniven????


   
SvaraCitera

det va asbra o jag va sjukt glad o nöjd o allt dansarna va svinbra o musiken med o alla omgjorda versioner av gamla hits o ahhhhhhhhhh
ska docka ldrig mer gå på konsert med ryggsäck..

honolulu:

hur va kniven????


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

HAHA min vän hade också rygga, stackare

internet: ska docka ldrig mer gå på konsert med ryggsäck..


   
SvaraCitera

internet:
det va asbra o jag va sjukt glad o nöjd o allt dansarna va svinbra o musiken med o alla omgjorda versioner av gamla hits o ahhhhhhhhhh
ska docka ldrig mer gå på konsert med ryggsäck..

faaan vad nice!! :)) hahah men fyfan, kunde man ej hänga in?


   
SvaraCitera

jag vet inte om jag var dum i huvet eller så men såg ingen garderob... hade räknat med o hänga in grejer men det gick inte

honolulu:

faaan vad nice!! :)) hahah men fyfan, kunde man ej hänga in?

gick alltid med ryggsäck när jag var en mini rap lover o då funkade det.. men har väl blivit gammal o bekväm nu eller nåt, för höll på att bli vansinnig pga den där jävla ryggsäcken, haha

seasaw:
HAHA min vän hade också rygga, stackare


   
SvaraCitera

internet: jag vet inte om jag var dum i huvet eller så men såg ingen garderob... hade räknat med o hänga in grejer men det gick inte

ah fett drygt. du skulle haft den på magen ist, så den hängde där framme. 


   
SvaraCitera