Aviseringar
Rensa alla

Ska ni bära folkdräkt imorgon?


Ämnesstartare

Nä. Ska ba suga mig fast vid moder Sveas bröstvårtor extra hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer en tid, det kommer en tid då jag vill va kines, jag vill va grek jag vill va alla färger på en gång. Måste rasera rasera rasera rasera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arne Anka: Nej

Orkar inte bli dömd för hets mot folkgrupp. Galen


   
SvaraCitera
mynona

Jag läste "våtdräkt"...jag föreställde mig tydligen direkt att tråden skulle bli parodierad.

Svaret är nej, jag tycker som individualist inte om folkdräkter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arne Anka: Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Jag läste "våtdräkt"

Hade jag varit tvungen att välja hade jag hellre burit våtdräkt, för då ser man inte ut som ett fån, eller nåja - inte jämfört med folkdräkt i alla fall.

Besides - är det inte vid midsommar folkdräkterna brukar bäras av dom som nu vill bära dom?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hade jag varit tvungen att välja hade jag hellre burit våtdräkt, för då ser man inte ut som ett fån, eller nåja - inte jämfört med folkdräkt i alla fall.

Besides - är det inte vid midsommar folkdräkterna brukar bäras av dom som nu vill bära dom?

Hjärta

Nationaldagen också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Länge leve Sverige och alla dess medborgare vilka de än är! Den dagen dessa två bilder nedan erkänns och accepteras av alla nationalister tänker jag bära folkdräkt, innan dess nej!

neg2.jpg

fuldesign-pay-designgalleriet-012.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arne Anka:
Imorgon är det Sveriges nationaldag. Kommer ni att bära folkdräkt?

Om ja hittar någon ja....
men annars är det nog flest svenskar som bär det på midsommar 


   
SvaraCitera
Bakric

Fkpaw:
undrar om det finns nått land som faktiskt har fina folkdräkter 

Japan, utan tvekan!
Nu är jag väl ganska tveksam till mannens japanskhet, men det bevisar ju bara att man även som västerlänning kan se jävligt bra ut i det.

mynona: Jag läste "våtdräkt"...jag föreställde mig tydligen direkt att tråden skulle bli parodierad.

Jäsiken vilken bra idé!!!
Ska trots allt till morföräldrarna imorgon som av en händelse har en våtdräkt liggandes i källaren Mycket glad


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

hade gjort det om jag varit bra nog att sy klart en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Japan, utan tvekan!
Nu är jag väl ganska tveksam till mannens japanskhet, men det bevisar ju bara att man även som västerlänning kan se jävligt bra ut i det.

Såg faktiskt bra ut :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hade varit kul, men jag har ingen. Kanske klär mig i flaggans färger i syfte att hylla det jag tycker är bra med Sverige och det svenska samhället. 


   
SvaraCitera