Aviseringar
Rensa alla

Ska ni dricka på avslutningen nu i 9an?


Ämnesstartare

Hej, undrar om ni andra 9:or ska dricka nu på klassfester/fester osv.  Ska nog själv men vill se hur ni andra 9or tänker och tycker om detta?


   
Citera

0.jpg


   
SvaraCitera
Yaren

Jag drack lite cider när jag slutade nian


   
SvaraCitera

alltså vi är upptagna med att grina för att vi inte går i nian pga gamla 🙁


   
SvaraCitera

Jag slutar 9:an nu på onsdag och jag tror inte vi ska dricka någon alkohol. Vi ska ha en middag istället för en fest, så jag antar inte det xD


   
SvaraCitera

ingen drack när jag gick ur nian för 1000 år sen


   
SvaraCitera

ja, jag är en vampyr, deal with it


   
SvaraCitera

shatter:
ingen drack när jag gick ur nian för 1000 år sen

du kmmr inte från värmland
d hör jag d


   
SvaraCitera

Jag personligen gjorde ingen grej av det. Ingen alls. Att gå ur nian är ingen stor grej.
Ja, för mig var det inte det.
Men vill du partaja, kör på.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du kmmr inte från värmland
d hör jag d

västra götaland är väl annorlunda förmodar jag Rodnar eller så beror det bara på att jag gick på en väldigt kristen skola 


   
SvaraCitera
Kudhos

Jag drack inget men det var en rolig picknick vi hade iaf. 


   
SvaraCitera

Jag drack en flaska de kuyper sour blandat med sprite och lite jägermeister. Fy fan, det var äckligt redan då.


   
SvaraCitera

...måste väl tillägga att jag inte dricker de kuyper nu för tiden, eller jäger för den delen. Är en sån där cool katt som bara dricker öl. Vad nu det har med saken att göra.

On topic så kan man gott och väl skippa att supa när man går ut nian. Vänta tills gymnasiet börjar, då jävlar.


   
SvaraCitera

shatter:

västra götaland är väl annorlunda förmodar jag Rodnar eller så beror det bara på att jag gick på en väldigt kristen skola 

okej! i min klass tror jag det var en tjej som inte drack på skolavslutningen bara.


   
SvaraCitera

jävla snorungar...


   
SvaraCitera