Aviseringar
Rensa alla

Ska nog aldrig mer gå på en UM-träff


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Säger rip till den tiden Hjärta 

I den här tråden blickar vi tillbaka på trevliga umträffar och händelser man varit med om på dessa.


   
Citera

"nog" jag kan nästan garantera att du kommer gå på minst 1till xD


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

mrman:
"nog" jag kan nästan garantera att du kommer gå på minst 1till xD

Vågar inte lova tusen procent utifall jag bryter detta! Äcklig smiley för övrigt. Ledsen


   
SvaraCitera

24/7:

Vågar inte lova tusen procent utifall jag bryter detta! Äcklig smiley för övrigt. Ledsen

Ja äckliga smilys är roliga smilys 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

mrman:

Ja äckliga smilys är roliga smilys 

Svar: nej.


   
SvaraCitera

Känns som inte jag heller kommer göra det. Dels för att jag har annat för mig och dels för att jag inte känner mig så delaktig här längre. Men jag gillar um-träffar.Söt


   
SvaraCitera

Vrf? Funderar över vilken träff jag gillat bäst. Min första var riktigt stor å nice, sen var d en i kista där jag var nästan nykter å satt å pratade med underbarnet 


   
SvaraCitera

varför


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

turtle:
Känns som inte jag heller kommer göra det. Dels för att jag har annat för mig och dels för att jag inte känner mig så delaktig här längre. Men jag gillar um-träffar.Söt

Förstår hur du tänker och känner! Man ska väl aldrig säga aldrig Rodnar

FruLiten:
varför

Blivande_japan:
Vrf? 

Känns som att jag gör mitt bästa intryck över internet och sedan när det är dags för irl så förstörs bilden eller hursomhelst så ligger jag i fosterställning flera dagar efteråt och tänker och nojar sönder. Liksom!


   
SvaraCitera

Förstår hur du tänker och känner! Man ska väl aldrig säga aldrig Rodnar

Känns som att jag gör mitt bästa intryck över internet och sedan när det är dags för irl så förstörs bilden eller hursomhelst så ligger jag i fosterställning flera dagar efteråt och tänker och nojar sönder. Liksom!

Tråkigt att du känner så! Känns dock som umare överlag  är väldigt förlåtande med mycket.


   
SvaraCitera

24/7: Förstår hur du tänker och känner! Man ska väl aldrig säga aldrig Rodnar

Hade iofs säkert gått på träffar om jag bott närmare Sthlm eller Gbg såklart, men det känns inte riktigt värt det att åka 25 mil för en kväll. Rodnar


   
SvaraCitera

Ångrar att inte jag drog iväg på en vid något tidigare tillfälle. :/ 


   
SvaraCitera

turtle: åka 25 mil för en kväll.

Jag åkte 35. 70 totalt med tillbakaresan också.. Var mest jobbigt med sömnen, vågade inte sova pga var rädd att inte vakna i tid då. Ledsen Kunde inte heller sova natten innan haha så blev 3 vakna dygn..


   
SvaraCitera

24/7:
Säger rip till den tiden Hjärta 

I den här tråden blickar vi tillbaka på trevliga umträffar och händelser man varit med om på dessa.

Oroa dig inte! Sicillianmind ersätter dig som den vackra medelpunkten! Vi behöver lite ungt blodBlink


   
SvaraCitera

Knegaren:

Oroa dig inte! Sicillianmind ersätter dig som den vackra medelpunkten! Vi behöver lite ungt blodBlink

Mycket glad


   
SvaraCitera