Aviseringar
Rensa alla

ska på dejt med min framtida sambo


Ämnesstartare

isola:

men hur är det med din förhållanderädsla då?

Kom på att jag måste sluta förstöra för mig sj.

Visst kanske jag kmr må dåligt nu i början men det blir förhoppningsvis bättre sen ju mer van man blir höhö

lr så slutar de i kaos men då har man iaf försökt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Visst kanske jag kmr må dåligt nu i början men det blir förhoppningsvis bättre sen ju mer van man blir höhö

Ah bara du berättar det för honom! Har ni pratat om att flytta ihop?


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

huuuu let da daaags aout HUUUF HUFF HUFHUFFF

huuu let da daags out HUFUFFF HUFFHUFHUFF [wink]

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][love][love][love] cp

lyssna åp oglas nu lykka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ah bara du berättar det för honom! Har ni pratat om att flytta ihop?

hahahaha nej LOL så seriöst e d inte ännu =)
ja självklart ska jag berätta 😛


   
SvaraCitera

Angelize:

huuuf huuufff hufffhuff

1 tribute till din haff [wink

lycka till me da lövlajf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej hur ja tönkte mår ångestaktigt hela tiden :'''''''(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du varit på dejten än? [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

isola: men hur är det med din förhållanderädsla då?
Kom på att jag måste sluta förstöra för mig sj.

Fast du kanske bara inte är en förhållandeperson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Fast du kanske bara inte är en förhållandeperson.

nja vill ju ha kärlek,visst om jag va en ligga runt med randoms-person då skulle ju icke förhållande person vara ok men eftersom jag ej e förstnämnda så får jag ju aldrig nått kärleksaktigt alls !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nja vill ju ha kärlek,visst om jag va en ligga runt med randoms-person då skulle ju icke förhållande person vara ok men eftersom jag ej e förstnämnda så får jag ju aldrig nått kärleksaktigt alls !!

Förhållande är inte enda möjligheten till kärlek. Kärlek går att ta emot och utdela utan att man binder sig till människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Förhållande är inte enda möjligheten till kärlek. Kärlek går att ta emot och utdela utan att man binder sig till människor.

Hur då om du inte syftar på vanlig kompiskärlek?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hur då om du inte syftar på vanlig kompiskärlek?

Avskyr att upprepa mig på det här forumet, men som vanligt är svaret relationsanarki (eller kärleksliberalism). Du kan ha exakt samma känslor, exakt samma aktiviteter et cetera med skillnaden att du inte binder dig. Du kan också egendiesigna dina relationer, så att du inte över huvud taget behöver fundera över om det är en "kompis", "pojkvän", "kk" eller whatnot. Inga krav utom de du själv drar på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du kan också egendiesigna dina relationer, så att du inte över huvud taget behöver fundera över om det är en "kompis", "pojkvän", "kk" eller whatnot. Inga krav utom de du själv drar på dig.

lär ju ändå sluta med svartsjuka lr att man blir för kär osv så det skiter sig haha plus att det e lite svårt o förklara varför man inte vill va tsm utan o va elak:P

vet inte om jag skulle tycka de va särskilt skoj om man blev kär så e han med andra bara för man inte vill sätta den där stämpeln som förhindrar det hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

för kär

Hur menar du nu?

Angelize:

förklara varför man inte vill va tsm utan o va elak:P

Om man förklarar att det är av livsprincipskäl borde vederbörande fatta utan att bli sårad.

Angelize:

lär ju ändå sluta med svartsjuka lr att man blir för kär osv

Angelize:

vet inte om jag skulle tycka de va särskilt skoj om man blev kär så e han med andra bara för man inte vill sätta den där stämpeln som förhindrar det hehe

Vilket tycker du är vettigast: Att lära sig hantera svartsjuka för att uppnå någon sorts frihet, eller att leva med ångest för att man måste vara i ett förhållande fast man inte vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vilket tycker du är vettigast: Att lära sig hantera svartsjuka för att uppnå någon sorts frihet, eller att leva med ångest för att man måste vara i ett förhållande fast man inte vill?

får väl köra på det första


   
SvaraCitera