Aviseringar
Rensa alla

Ska plugga på distans efter studenten!


Ämnesstartare

Hej! 🙂 Jag har nyss tagit studenten och jag jobbar halvtid som personlig assistent. Så nu tänkte jag plugga på distans medans jag jobbar halvtid. Jag tänkte, när den personen jag är personlig assistent åt.när han/hon går bort så kommer jag inte ha något arbete. så då tänkte jag att det är bra att ha utbildningar om man ska söka nytt jobb.

Så vad kan man plugga till? Vill plugga till något som är lätt att få jobb i i framtiden eftersom arbetslösheten är så hög idag. Inom vården är nog det bästa eftersom det kommer gamlingar hela tiden. Vad kan man plugga till inom vården då?

har så svårt att bestämma mig 😛 Ge gärna förslag på något jag kan plugga till som är lätt att få arbete i! [smile]

Och vad kan man plugga till mer som man kan få lätt jobb i i framtiden? [smile]

Skulle uppskatta svar [smile]


   
Citera

Du måste ha väldigt god självdisciplin för att plugga på distans. Finns nog mest kurser och inga höjdarprogram som går på distans. Plugga det du tycker om och är duktig på så kommer du se att du får ett bra jobb [smile]


   
SvaraCitera

alltså just program/kurser inom vården tror jag inte studeras på distans, i och med att det lär vara mycket praktiskt.

Men det är bara vad jag tror


   
SvaraCitera

Försvann mitt inlägg, eller skapade han flera trådar? [confused]


   
SvaraCitera

mrman:

Du måste ha väldigt god självdisciplin för att plugga på distans. Finns nog mest kurser och inga höjdarprogram som går på distans.

Fingerprints:

alltså just program/kurser inom vården tror jag inte studeras på distans, i och med att det lär vara mycket praktiskt.

sjuksköterska vet jag finns som distansutbildning på åtminstone karolinska.
dock måste man åka dit ibland ändå så klart


   
SvaraCitera

S3ON:

Försvann mitt inlägg, eller skapade han flera trådar?

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=324249


   
SvaraCitera