Aviseringar
Rensa alla

Ska spela in en porrfilm


Ämnesstartare

presidente:

Ta det lugnt det är antagligen bara ett troll.

Håll käft. Jag är inget jävla troll.

gurkan888: Men driver du eller?! Klart som fan du är pedofil som du ska "ligga" med någon som är 12 år..
Är du så jävla feg och inte vågar möta dessa personer som kanske får dig att tänka rätt innan du begår ditt livs största misstag.
FYFAN! Tur att du inte vågar att ha bild på UM... Eller så skäms du så jävla mycket över ditt utseende att du endast får ligga är över en film..
OCH NEJ, du har inte pojkvän

Vet du vad pedofil är eller? Man är pedofil om man tänder på barn och föredrar barn framför vuxna. Det gör inte jag. Jag gör skillnad på mina privata preferenser och min rollfigurs handlingar, för det är vad det är, en roll. Dvs, det är på låtsas men det måste ändå se verkligt ut. Jag är jävligt snygg enligt mig själv och andra, så tror nog jag får ligga mer än vad du någonsin kommer att få göra i hela ditt liv. Speciellt om det är du på din bild. Du får se mig på bild när filmen släpps. Det blir i höst om allt går enligt planerna. Ok, så jag har inte pojkvän? Spännande att du tror dig veta mer om mitt liv än vad jag gör. Du verkar ju dessutom enligt din profil, vara psykiskt sjuk.

MangaLove<3:

Man är pedofil om man tänder på barn.
Men fattar fortfarande inte varför en tolvåring skulle vara med! Hur tänkte regissören egentligen?! Gud, när jag får reda på namnet blir det en polisanmälning!  

Manusförfattaren som skrivit handlingen som sagt och skapat alla rollfigurer. Du får fråga honom hur han tänkte. Stefan Jönsson är namnet. Varsågod att polisanmäla.

champuss:

hur mycket pengar far du, och vad ska du gora med dom?

25.000 innan skatt. Kommer nog att spara dem och sedan söka in på scenskola.


   
SvaraCitera

Esmaralda: 25.000 innan skatt.

Har du funderat pa att du skulle fa ungefar lika mycket pengar av att jobba i t.ex mcdonalds?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

champuss:

Har du funderat pa att du skulle fa ungefar lika mycket pengar av att jobba i t.ex mcdonalds?

För det första, nej, det skulle jag inte. McDonalds betalar slavlöner för alldeles för hårt arbete (jag vet, för min kompis jobbar där). Dessutom vill jag inte arbeta i restaurangbranschen utan i filmbranschen och jag tror att jag lättare har chans att komma in där om jag har erfarenhet och kontakter därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pedofil!
Och du ligger ofta, är du en hora eller? Prostituerad kanske?

jävla troll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Porr ger inte en fot i branschen xD
snarare en dörr
man behöver inte va naken för att "bli något"


   
SvaraCitera

tennantlaughinghysterical.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beastiality är så 1999


   
SvaraCitera

bra trap där 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Porr ger inte en fot i branschen xD
snarare en dörr
man behöver inte va naken för att "bli något"

Det handlar ju om kontakter. Genom att göra detta kan jag skaffa mig kontakter för att få mer seriösa roller i framtiden, men alla måste vi börja från botten. Nästan alla kända slådespelerskor har gjort nakenscener någon gång.

Lonesome Sparrow:
beastiality är så 1999

"Ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Esmaralda: . Nästan alla kända slådespelerskor har gjort nakenscener någon gång.

Dom har säkert gjort en nakenscen nån gång. Men legat med en gris är jag tveksam till. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Dom har säkert gjort en nakenscen nån gång. Men legat med en gris är jag tveksam till. 

Nej, för dom kan välja och vraka bland sina roller, vilket inte jag kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det som upprör mig mest av allt som har skrivits i den här tråden, är helt klart Kudhos förfärliga missbruk av Babe-postern. Hoppas han skäms ända in i själen. LedsenGråter


   
SvaraCitera

Usch jag tycker åtminstonde att det är vidrigt med både barnsex och djursex Censur Nej kommer absolut inte titta!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

jag saknar sexnovellerna


   
SvaraCitera