Aviseringar
Rensa alla

Ska ta mopedkort i April haha, men blir jag av med de om jag åker dit för bilstöld?


Ämnesstartare

Så nu ska jag ta ett moppekort haha, men undrar en sak om jag skulle åka dit för bilstöld blir jag av med kortet då?
Och om jag har stulit en bil och försäker köra ifrån dom men misslyckas, blir jag av med de då?


   
Citera

Tönt. [zzz]
Och totalt puckad. Sorgligt att vara bägge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tönt.
Och totalt puckad. Sorgligt att vara bägge.

För jag undrar om jag blir av med kortet? Idiot.


   
SvaraCitera

tönt


   
SvaraCitera

förhoppningsvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tönt

hora


   
SvaraCitera

Varför gör alla noobs meterlånga rubriker??


   
SvaraCitera

Är det ett troll..? Eller kan man vara så här blåst och fortfarande kan skriva.

Okej att det finns puckade människor men den här kan uppenbarligen stava till exempelvis "misslyckas".

Nä jag tror på troll.


   
SvaraCitera

Myksa:

Nä jag tror på troll.

[y][y]


   
SvaraCitera

deuse:

För jag undrar om jag blir av med kortet? Idiot.

Ja.


   
SvaraCitera

deuse:

Ska ta mopedkort i April haha, men blir jag av med de om jag åker dit för bilstöld?

Så nu ska jag ta ett moppekort haha, men undrar en sak om jag skulle åka dit för bilstöld blir jag av med kortet då?
Och om jag har stulit en bil och försäker köra ifrån dom men misslyckas, blir jag av med de då?

Det är inte nog med att du blir av med moppekortet, ägaren till bilen kommer att hitta dig som kommer att skicka Hells Angels på dig och som kommer att sprätta upp dig ifrån strupen ner till kuken och så kommer du att förblöda och så är Sverige en biltjuv mindre... hahahahaha... [mad][bigsmile][y]


   
SvaraCitera

deuse:

Så nu ska jag ta ett moppekort haha, men undrar en sak om jag skulle åka dit för bilstöld blir jag av med kortet då?

Du knycker bilar, men ska skaffa körkort för moped klass 1..? Makes no sense. Trollfan! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du knycker bilar, men ska skaffa körkort för moped klass 1..? Makes no sense. Trollfan!

Vad är problemet? Är född 96 på hösten så han inte ta körkort för moped förra året,sen är det inge direkta västring bilar jag klarar av att ta den bästa jag har tagit var en Honda prelude och den kostar ca 30 000, alltså bara bilar som har ros. Sen vill jag åka lagligt på dagarna tex till skolan, så vad trollar jag om?


   
SvaraCitera

deuse:

så vad trollar jag om?

Detta:

deuse:

Sen vill jag åka lagligt på dagarna tex till skolan,

Varför? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför?

Skönt? Varför inte, kan fan inte åka runt med en baxad bil på dagarna.. sen får jag kortet för 1400 för min morsa har sålt annonser till dom så att vi får de billigare, så varför inte ta de?


   
SvaraCitera