Aviseringar
Rensa alla

Ska tatuera mig


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Ska tatuera mig snart och tänker mig som den på bilden dvs en g-klav och en f-klav som bildar ett hjärta men är det lame? Känns ganska silly men ändå fint och symboliskt. Tänkte också tatuera in den där på handleden, hur ont kommer det göra? Hur mycket tror ni det kommer kosta? Blir det bra att tatuera över gamla ärr? Mvh novis (och feberyrig, ursäkta om jag skriver som en liten tok.)

hehe_116215004.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

24/7: Ja


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Nej utan förklaringar struntar jag i Rodnar


   
SvaraCitera

nej pga roligare med mer personligt t.ex. be en kompis rita


   
SvaraCitera

Tycker du ska bestämma själv istället för att låta oss eller någon annan bestämma åt dig.Rodnar

Det är DIN tatuering. Ingen annans.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Fingerprints:
Tycker du ska bestämma själv istället för att låta oss eller någon annan bestämma åt dig.Rodnar

Det är DIN tatuering. Ingen annans.

Sant Rodnar Är nästan hundra på att jag ska skaffa den oavsett vad resultatet kommer visa.Men har du svar på mina frågor mån tro? Du har väl en tatuering på armen? 🙂


   
SvaraCitera

Jag tyckte den var tjusig. Stilren!


   
SvaraCitera

24/7: Ja

Vill du göra den så tycker jag att du ska göra den. Tycker inte att andra människor ska säga åt dig vad du ska smycka din kropp med. 

Jag tyckte att det stack och sved lite neråt handleden, men det är absolut så att man överlever. 

Jag skulle gissa att den skulle gå på 500-1000 kronor beroende på tatuerare. Men kom ihåg att en dyr fin tatuering är mycket bättre än en billig halvdan!


   
SvaraCitera

24/7:

Sant Rodnar Är nästan hundra på att jag ska skaffa den oavsett vad resultatet kommer visa.Men har du svar på mina frågor mån tro? Du har väl en tatuering på armen? 🙂

Ja jag har en tatuering på armen som jag älskar och ser varje dag. Det är viktigt att man själv trivs med det man tatuerar på underarmen, man ser det ju nästan hela tiden. Glad

.


   
SvaraCitera

24/7: Blir det bra att tatuera över gamla ärr?

Vad för gammla ärr?


   
SvaraCitera

vill byta ut alla mina grannar mot um:are


   
SvaraCitera

om du flyttar in där så kan jag stötta din tatuering


   
SvaraCitera

heheh har ingen koll på vilken tråd jag är i känns bra vsg för spam


   
SvaraCitera

ser ut som att det till höger är en lessen smiley 🙁


   
SvaraCitera

svarade nej eftersom du verkar så osäker på saken. att du är rädd för att folk ska uppfatta den som töntig eller liknande.

men vill du ha den. skaffa!
stör mig lite på att g-klaven är "fel".

det kanske blir ojämt på ärr. eller vad vet jag förresten...


   
SvaraCitera