Aviseringar
Rensa alla

Ska testa Ecstasy


Ämnesstartare

Weeaboo: Tips på bra föda att ta under ruset?

Under ruset så kommer du inte vara hungrig alls, ibland är det svårt att äta över huvud taget. Jag skulle rekommendera drickyoghurt då det går ner enkelt och ändå ger lite energi. Gärna Activia eller liknande som är bra för magen då den har tendens att kunna bli lite smårisig när man tar E. Frukt brukar kunna gå ner relativt enkelt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör mig ledsen.

Nåväl, får väl käka någonting före då.


   
SvaraCitera

måste erkänna att jag är något förvånad över att denna tråd får vara kvar (mod som skrivit i den osv)


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
måste erkänna att jag är något förvånad över att denna tråd får vara kvar (mod som skrivit i den osv)

Diskussion kring användning är tillåtet och personligen ser jag helst att man för en dialog om det snarare än att bara radera tråden. Har dock inte läst igenom allt, ska kika närmare. 


   
SvaraCitera

Edinburgh:

Diskussion kring användning är tillåtet och personligen ser jag helst att man för en dialog om det snarare än att bara radera tråden. Har dock inte läst igenom allt, ska kika närmare. 

hade ba för mig att sånt var väldigt kinkigt tidigare 


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hade ba för mig att sånt var väldigt kinkigt tidigare 

Hm, kanske det. Jag ser mer skadereducering i tråden, men ser till att ta upp det med övriga gänget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läs en bok istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: läs en bok istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo: en grupp på runt 7-8 personer

Dum idé, om du ens måste testa så gör det med ett fåtal personer som du är trygg med + någon som är nykter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Dum idé, om du ens måste testa så gör det med ett fåtal personer som du är trygg med + någon som är nykter.

Är trygg med dessa personer samt ja, det är tråkigt att vi inte har en vakt där för att styra upp vårt rus men till det är inte så att det finns massor av personer man kan fråga om saken heller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tar en någorlunda låg dos och dricker ordentligt med vatten under ruset bör du inte må särskilt dåligt efteråt (bakfyllor är betydligt värre enligt min erfarenhet). I övrigt:

- Detta är viktigt: TVÅ timmar innan själva trippen, tar du: 2 magnesiumtabletter (ca 750-800 mg), 2 C-vitamintabletter och 1 B-komplex (sista valfri). Magnesiumet är för att minimera käkspänning under ruset, och vitaminerna för att hindra fria radikaler från att förstöra cellerna. DET ÄR AV YTTERSTA VIKT ATT NI TAR DESSA TILLSKOTT TVÅ TIMMAR INNAN TRIPPEN. Annars hinner de inte tas upp av kroppen ordentligt i tid. Skölj ner med 100 % grapefruitjuice!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej

Till att börja med kan jag ursäkta alla goda råd som gick till spillo. blev ett spontandropp på en mindre fest vi och grabbarna stack på idag. men reaktionerna var positiva och trots att vi bara var två som tog skiten i början hoppade flera på allteftersom.

Men wow vilken kväll. knappen skiten sitter i ännu, tillsammans med hasch, diverse cannabinoider, samt stora mängder sprit och öl. Tror dock att jag kan hålla koll på vad som gav vad.

Blev bög för en kväll. Den knappen gjorde mig sjukt uppumpad och självsäker, jag var helt jävla ostoppbar kändes det som. Den gjorde mig dock främst jävligt kramgod och det spela ingen roll vem det var vad den hette såg ut eller vilket jävla kön det var. det befann sig nästan uteslutet pojkar där så många pojkar fick sig ofrivilliga slängar...Ledsen

euhm.. går hela kvällen att sammanfatta så? känns väldigt lite när jag kontroller läser skiten, som jag förvisso gjort i en kvart här utan att komma fram till något så tar mer imorgon eller nåt lol. tänker spela dibbe nu eller på beck hade jag tänkt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tangerar mina upplevelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det börjar med en joint...

O går över i hash...

Kort därefter drar ni linor, sväljer piller och injicerar döden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag lite piggare igen. Har sovit bort de värsta ruset. Hade jävligt god sömn kan jag tillägga, efter den stressiga veckan jag haft.

Känner mig inte märkbart påverkad av eftereffekterna faktiskt. Inte direkt "nere" heller utan bara sleten, vilket är förståeligt antar jag.

Käkspänningarna som folk varnade för märkte jag av men stördes inte direkt av det, snarare tvärtom. Allmänt speedad, glad, kelgod och kung kände jag mig igår. Tänker nog ta det här igen. Men det får vänta till rätt tillfälle och bättre planerat egentligen. Glad


   
SvaraCitera