Aviseringar
Rensa alla

ska till ica och köpa choklad


mörknäs:

ditt patriarkala svin.

din kvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

200 gram schweizernöt

aldrig förstått varför man köper den?

finns hundra gånger godare, frukt och nöt, helnöt osv, istället för massa bajsiga nötbitar i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

din kvinna

ditt patriarkala svin.

Lounge Act:

finns hundra gånger godare, frukt och nöt, helnöt osv, istället för massa bajsiga nötbitar i.

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

frukt och nöt

Frukt är godare än choklad med frukt. Slöseri.


   
SvaraCitera

mörknäs:

ditt patriarkala svin.

din kvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

gillar socker.

Vad för vegansk choklad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha, önskar att jag kunde äta. [sad] Men jag känner mig till och med äcklad av skummet från tandborstningen. Jävla medicin. [n]

Jag har dock ätit ovanligt mycket idag. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Vad för vegansk choklad?

minns inte. grejen är den att jag har ätit jävligt god vegansk choklad, dock så finns det liksom ingen vegansk skräpchoklad som innehåller mestadels socker. så det funkar inte riktigt.

Geigerzähler:

Vill ha, önskar att jag kunde äta. [sad] Men jag känner mig till och med äcklad av skummet från tandborstningen. Jävla medicin. [n]

du vet vad man brukar säga, självmedicinering är också medicinering. och att sluta utan läkares inrådan är självmedicinering, har jag fått höra! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Frukt är godare än choklad med frukt. Slöseri.

Det är ju inte bokstavlingen frukt [rolleyes] bara russin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

och att sluta utan läkares inrådan är självmedicinering, har jag fått höra!

Meh, då har jag ju inget att skylla på i skolan. "Nej jag kan inte, jag mår såååååååååå dåligt av medicinen. [sad]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

och att sluta utan läkares inrådan är självmedicinering, har jag fått höra!

Meh, då har jag ju inget att skylla på i skolan. "Nej jag kan inte, jag mår såååååååååå dåligt av medicinen. [sad]" Dessutom skulle det inte skada att jag gick ned lite, har gått upp ganska mycket på senaste tiden. Har köpt gymkort osv nu. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Meh, då har jag ju inget att skylla på i skolan. "Nej jag kan inte, jag mår såååååååååå dåligt av medicinen. [sad]"

vad för medicin, och har du någon över? inte mått dåligt på rätt länge, saknar det lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

vad för medicin, och har du någon över?

Ja, orkar inte gå och kolla vad den heter. Den fungerar iaf inte, och det går inte att göra någonting kul med den istället som det gjorde med stilnocten. [n]

mörknäs:

inte mått dåligt på rätt länge, saknar det lite

Ät tandkräm.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera