Aviseringar
Rensa alla

Ska till Stockholm...


Ämnesstartare

Ska till Stockholm snart, jag kommer dit bara nån gång på 10 år så jag undrar om ni kan säja någon/några bra klädaffärer eller sånt i Stockholm. Sej gärna hur billigt/dyra kläderna är där.. 🙂

Ni kan också rekommendera nån annan affär som e värd att besöka 🙂


   
Citera

rasmus93:

Sej

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rasmus93:

Ska till Stockholm snart, jag kommer dit bara nån gång på 10 år så jag undrar om ni kan säja någon/några bra klädaffärer eller sånt i Stockholm. Sej gärna hur billigt/dyra kläderna är där.. 🙂

Ni kan också rekommendera nån annan affär som e värd att besöka 🙂

ÖB


   
SvaraCitera

Kungshallen är värt att käka på, har dock inte varit där på 2-3 år, men ja... http://www.kungshallen.nu/


   
SvaraCitera

Second hand butiken i skarpnäck [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på vad för slags kläder du gillar. Men gå till Topshop i Soukgallerian (drottninggatan). Sen kan du kolla Beyond Retro som också ligger i Souk. Gå även till Urban Outfitters (biblioteksgatan). Sen har jag inte så stor koll på affärer för killar... Prisklassen är som alla andra kedjor, lite dyrare än HM, men billigare än typ Gant, Ralph Lauren osv.


   
SvaraCitera

Record Hunter.


   
SvaraCitera

shock om du är inne för punkare..
men annars är det second-hand butiker. [y]


   
SvaraCitera

kaninkudde:

Men gå till Topshop i Soukgallerian (drottninggatan). Sen kan du kolla Beyond Retro som också ligger i Souk.

Drottninggatan och gamla stan i allmänhet är värt att besöka.

rasmus93:

🙂


   
SvaraCitera

Ofta man åker till stockholm för att köpa kläder?


   
SvaraCitera

finns inget som är bra i Stockholm


   
SvaraCitera

Urban Outfitters på Biblioteksgatan. Där hittar du det mesta och det är väl normalpriser. Typ 300-500kr för en t-shirt.


   
SvaraCitera

karatekatten:

300-500kr

ofta normalpriser[shake]

kostar ju oftare 150kr än det om man inte är världens märkesunge;s


   
SvaraCitera

Chickfactor:

kostar ju oftare 150kr än det om man inte är världens märkesunge;s

En t-shirt för 150kr hittar man ju typ bara på HM...


   
SvaraCitera

karatekatten:

En t-shirt för 150kr hittar man ju typ bara på HM...

har i princip aldrig själv betalat mer än 150-160kr för en t-shirt och har då handlat på ganska många olika ställen[zzz]


   
SvaraCitera