Aviseringar
Rensa alla

Ska tjejer börja visa brösten?


Ämnesstartare

Det är helt och hållet upp till dem vad de vill.  Men jag tycker att de skall kunna vara det utan att människor skall lägga märke till det, ja.


   
SvaraCitera
Kudhos

NIPPÄL


   
SvaraCitera
Kudhos

Vloggers är så jävla störiga asså


   
SvaraCitera
Exner

S3ON: Men jag tycker att de skall kunna vara det utan att människor skall lägga märke till det, ja.

Om du med "lägga märke till" menar "kritisera eller döma" så låter det som en bra inställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvinnor får väl det om de vill men skulle helst inte vilja att någon gör det iaf...


   
SvaraCitera

Nej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Om du med "lägga märke till" menar "kritisera eller döma" så låter det som en bra inställning.

Ja men jo. 


   
SvaraCitera

Om man är villig. Varför skall kvinnobröst vara provocerande? Det är patetiskt.


   
SvaraCitera

adaq: Totalt har 16 användare röstat. (Du röstade blankt)

alla män borde ha bh 😉


   
SvaraCitera
mynona

Exner:

Inte enbart sexuellt, men i övrigt håller jag med dig.

Tack


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

MarcusKing:
Kvinnor får väl det om de vill men skulle helst inte vilja att någon gör det iaf...

I många badhus är det inte tillåtet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: Från och med nu tycker jag att alla tjejer ska vara topless på stranden! vad tycker ni?

Tycker de ska få välja själva. Men tror inte många vill gå topless.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Det är sjukt att det är olagligt för kvinnor att vara topless i vissa sammanhang men inte för män. Var bor vi egentligen

Olagligt är det väl ändå knappast. Enda gången jag vet som det har prövats rättsligt var när en kvinnlig komiker flashade boobsen för en äldre man som gick förbi varav han anmälde och hon dömdes, men annars finns det vad jag vet inga juridiska hinder för kvinnor att vara topless offentligt.


   
SvaraCitera

Helt upp till kvinnorna själva. Vill du visa brösten, så gör det. Vill du inte, så låt bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq: Nej

Det ska vara upp till var och en.

Hjärta


   
SvaraCitera