Aviseringar
Rensa alla

Ska träffa tjej på torsdag och behöver lite hjälp!


Ämnesstartare

Hej jag är en kille som på torsdag ska jag träffa en ny tjej, det är första gången som jag träffar en tjej som jag verkligen är intresserad i, så jag har 5 frågor till er som vet hur man ska bete sig till folk som man inte känner och som man tycker om. Lite fakta om mig och henne, Jag och hon har chattat nu i 3 månader vi har träffats en gång men det var inte planerat så vi han knappt hälsa på varandra så det räknas inte. Både jag och hon är 16 år gamla.

Fråga 1: Hur ska man möta upp henne? (Ska träffa henne i en park) Ska jag krama henne, ge henne en puss på kinden eller ta i hand.

Fråga 2: Hur ska jag uppföra mig?

Fråga 3: Vad ska jag göra om jag gör bort mig?

Fråga 4: Har ni tips på vad man kan diskutera om och hitta på när jag och hon träffas?

Fråga 5: Ska jag göra något speciellt när jag säger hej då till henne?

Är väldigt orolig och hoppas på något svar på dessa frågor! Som sagt detta är min första typ dejt och vill att den ska bli så bra som möjligt och hoppas på att hon också känner detsamma.


   
Citera

Jag tycker du ska krama henne när ni ses. Var dig själv bara och var trevlig. Om du gör bort dig är det bara att inte låtsas om det, alla gör bort sig nån gång. Ni kan väl gå till nåt cafe och fika och prata om saker som intresserar er båda. 


   
SvaraCitera

Sök "Based Zeus" på Youtube så löser sig allt.


   
SvaraCitera

Prata med henne och ha kult


   
SvaraCitera

Hallå vill veta hur det gick!


   
SvaraCitera