Aviseringar
Rensa alla

ska utvecklingsstörda få skaffa barn?


Ämnesstartare

Ritinkin:

Har utvecklingsstörda rätt att leva?

självklart, dom är männsikor precis som alla andra. det är en sorts mutation kan man säga, desamma är vit hudfärg. har vita människor rätt att leva?


   
SvaraCitera

flopsy:

har utvecklingsstörda rätt att skaffa barn?

Om de kan och vill ta hand om barn ska de självklart få göra det. De klarar sig säkert lika bra som alla andra föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Så länge dom kan ta hand om sina barn så ja.

ja men vart går gränsen. föräldrar som endast kramar sina barn när dom blir tillsagda och måste ha en klocka som ringer för att dom ska komma ihåg att ge barnen mat, är det att ta han om sina barn?

när barnet är på samma intellektuella som sina föräldrar vid 4 års ålder, är det helt sunt?


   
SvaraCitera

flopsy:

har vita människor rätt att leva?

nej!


   
SvaraCitera

Paulus Af Tarsus:

Har du rätt att leva?

Det var ju precis det jag fråga. [tard]

flopsy:

självklart, dom är männsikor precis som alla andra. det är en sorts mutation kan man säga, desamma är vit hudfärg. har vita människor rätt att leva?

Då har du svaret på din fråga.


   
SvaraCitera

flopsy:

föräldrar som endast kramar sina barn när dom blir tillsagda och måste ha en klocka som ringer för att dom ska komma ihåg att ge barnen mat, är det att ta han om sina barn?

[confused]

flopsy:

när barnet är på samma intellektuella som sina föräldrar vid 4 års ålder, är det helt sunt?

Japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi:

De klarar sig säkert lika bra som alla andra föräldrar.

det finns ju en anledning till att vissa klassas som utvecklingsstörda och vissa inte...


   
SvaraCitera

Ritinkin:

Det var ju precis det jag fråga.

MEN JAG KUNDE VÄL INTE VETA ATT DU VAR UTVECKLINGSSTÖRD?!


   
SvaraCitera

Paulus Af Tarsus:

MEN JAG KUNDE VÄL INTE VETA ATT DU VAR UTVECKLINGSSTÖRD?!

DET ÄR VÄL GANSKA UPPENBART!


   
SvaraCitera

Ritinkin:

DET ÄR VÄL GANSKA UPPENBART!

NU NÄR DU SÄGER DET SÅ!!11
då är vi två.


   
SvaraCitera

Paulus Af Tarsus:

NU NÄR DU SÄGER DET SÅ!!11
då är vi två.

UGGA BUGGA!


   
SvaraCitera

Ritinkin:

UGGA BUGGA!

Kan icke bugga men VISST!


   
SvaraCitera

flopsy:

självklart, dom är männsikor precis som alla andra. det är en sorts mutation kan man säga, desamma är vit hudfärg. har vita människor rätt att leva?

Men att vara utvecklingsstörd är dessvärre en dålig mutation, eller bara en dålig kombination av gener. En blek hy utvecklades av människor som flyttade norröver, där de fick sämre med sol och hade sämre möjligheter att producera D-vitamin.


   
SvaraCitera

Paulus Af Tarsus:

Kan icke bugga men VISST!

Jag lär dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Urfbert:

Men att vara utvecklingsstörd är dessvärre en dålig mutation

vit hy är väl inte alltid så praktiskt heller. inte alls kamoflerande, om man skulle vilja smyga i djungeln eller bada i lera. typ i krig kanske. man blir lättare bränd av solen, så chansen för brännskador är alltså störren. det är ju inte bra att ha brist på D-vitamin som man lätt kan få på vintern här... så hur är det egentligen? kan inte komma på någon fördel faktiskt...


   
SvaraCitera