Aviseringar
Rensa alla

ska vara i skolan om sju timmar


Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är bortrest och samlar på sig nya saker att tjata om. Hoppas du överlever.

hoppas du har förbereder teh tjat of teh wörld för jag pallar ej detta mer!!!!!!!

El Guaje:

Ja serier funkar fint! Dock är det jobbigt om det är för spännande så man hela tiden tänker ett avsnitt till.

ja. men någon jäla självdisciplin måste jag väll ha

Fingerprints:

1. stäng av datorn
2. lägg dig i sängen
3. läs en bok

ok jag SKA gå o lägga mig


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

SLUTAAAAAAAA CITERA MIG SVARAR EN ANNAN DAG TODEELLOOOOOOOOOO


   
SvaraCitera

Jag skriver på ett helt jävla tal som kan vara en vecka.

God natt och lycka till med sömnen!


   
SvaraCitera

Lounge:

ok jag SKA gå o lägga mig

bra!!


   
SvaraCitera

Äsch, man klarar sig alldeles utmärkt med tre timmar sömn.
Spekulationer säger att tre timmar sömn är den mest effektiva, just för att talet tre är magiskt.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Äsch, man klarar sig alldeles utmärkt med tre timmar sömn.
Spekulationer säger att tre timmar sömn är den mest effektiva, just för att talet tre är magiskt.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Alltid lika timat för min del.. Har alltid fuckad dygnsrytm av någon orsak när det är dags för skola..

4 timmar brukar jag klara mig fint på though, under 4 är svårare.. Förra natten somnade jag inte förens 5, antagligen kommer jag ligga vaken tills dess nu med.. blir alltså 1,5 timma idag eftersom jag går upp 06:30. [sad]

Att jag inte tänkte på detta lite tidigare, hade haft en bra anledning till att tömma halva flaskan med whiskey som står i skåpet då..

Då somnar man skönt! [cute]


   
SvaraCitera

Börjar om 7½ timme [sad] men blir väckt om 4 timmar [cry] Har inte ens försökt sova än


   
SvaraCitera

puff puff


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

kebu12:

haha, vet inte ens vad affen ärokej, jobbigt :/ men lägg dig och läs lite väl. eller titta på rysare ihop med mig!

amfetamin!!!

så säger du ba för att påminna mig om att det aldrig kmr ske 🙁 buhu

OF 5:

Mycket.bara vara vaken tills kollapsen kommer.

nä.. somnade på en gång

El Guaje:

Jag skriver på ett helt jävla tal som kan vara en vecka. God natt och lycka till med sömnen!

åh fantastislt!!! ska aldrig mer klaga

RakatKadaver:

Äsch, man klarar sig alldeles utmärkt med tre timmar sömn. Spekulationer säger att tre timmar sömn är den mest effektiva, just för att talet tre är magiskt.

blev glad när jag trodde att du kom m viktig bra info. sen besviken 🙁 sluta skojja

S3ON:

Alltid lika timat för min del.. Har alltid fuckad dygnsrytm av någon orsak när det är dags för skola.. 4 timmar brukar jag klara mig fint på though, under 4 är svårare.. Förra natten somnade jag inte förens 5, antagligen kommer jag ligga vaken tills dess nu med.. blir alltså 1,5 timma idag eftersom jag går upp 06:30. Att jag inte tänkte på detta lite tidigare, hade haft en bra anledning till att tömma halva flaskan med whiskey som står i skåpet då..Då somnar man skönt!

1,5 timme???? herregu stackars dig

Rävpojken:

puff puff

puffelipuffan


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

gick bra idag, inte så trött!!!! förens nu nu kommere


   
SvaraCitera

Lounge:

nä.. somnade på en gång

nice
.. gjorde inte jAG


   
SvaraCitera

har du flickvän?


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Äsch, man klarar sig alldeles utmärkt med tre timmar sömn. Spekulationer säger att tre timmar sömn är den mest effektiva, just för att talet tre är magiskt.

Tre timmars sömn är bättre än fyra och två [blush]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

OF 5:

nice.. gjorde inte jAG

tråkigt [sad]

Anura:

har du flickvän?

va??


   
SvaraCitera