Aviseringar
Rensa alla

ska vi flytta ihop?


Ämnesstartare

krasch:

Vad betyder det?

Typ: Het tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är som jag är
vill bo i ett kollektiv med massa roliga vänner, typ 1 lägenhet i stan eller ett fint hus på landet.
vill inreda med saker fr¨ån indien, massa roliga konstiga prydnadssaker överallt. ingen minimalism.

INGA KATTJÄVLAR


   
SvaraCitera

I fantasin bor jag i ett hus helt gjort av glas uppe i luften! Kikare ska finnas och kattantalet obegränsat. Är galen och har ingen större lust att inreda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Typ: Het tjej

Hahahaha men nej, jag vet vad du menar med "kissekatt"...
Jag undrar vad förordssynpunkt betyder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

jag är som jag är

M?

hannnah:

vill inreda med saker fr¨ån indien, massa roliga konstiga prydnadssaker överallt. ingen minimalism.

Fint!

hannnah:

INGA KATTJÄVLAR

VARFÖR INTE?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

är på!

skall vi flytta ihop då?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Hahahaha men nej, jag vet vad du menar med "kissekatt"...

åh [blush]

krasch:

Jag undrar vad förordssynpunkt betyder.

Asså meningen med ordet när det sägs av en förortsmänniska. Typ hiphoppar ny svensk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är lat
vi bor i en liten stuga på landet
inredning är överskattat så rätt lite möbler
endast utekatter, minst fem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

I fantasin bor jag i ett hus helt gjort av glas uppe i luften!

Häftigt
Även glasgolv?
Ligger det såpass högt upp att folk inte kan se in om de inte flyger förbi i en luftballong?

Fejlarn:

Är galen och har ingen större lust att inreda.

Nuts!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

M?

du fråga ju hur jag var? vet inte. är väldigt oordentlig. stökar ned väldigt mycket. plockar inte in disk. osv.

krasch:

VARFÖR INTE

kattmat är en av mina värsta fobier[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

mer.

öh
om jag ska vara allvarlig
vill bo i en lägenhet
jättejättehögt i tak
gammalt trägolv med tjocka bjälkar
jättestora gamla fönster
och så få dörrar som möjligt - stora rum som har flera saker, kök vardagsrum i ett enda stort öppet rum etc
ska ha ​denna lampa på ett snyggt stort vitt skrivbord
eller ha vit lampa på svart bord


   
SvaraCitera

krasch:

Kan intyga.

Va tråkig jag var:
Jag är acceptabelt bra i köket men hatar att diska!
Jag är rätt så renlig av mig, men kan ibland behöva petas på för att faktiskt städa.
Jag sover helst onödigt länge och utmanar gärna klockan på morgonen så länge jag ej har tider att passa.
Jag gillar att köra bil, och vill också helst ha ett sjukt stort å tufft garage med fina bilar.
Jag vill ha minst en betjänt som hjälper till (Jag menar... jag tänker inte gå å städa ett slott själv!!!)
Jag gillar onödiga och barnsliga saker och har gärna en tillhörande skog full med träd som du får utöva dina fantasier med.

krasch:

Vilken sort? Har det tinnar och torn? Ligger det i alperna? Ekar det fint i trapphuset?

Klart det ska ha tinnar och torn. Helst typiskt medeltids-tyskt, uppe på något fint berg, med utsikt över massa land å sjöar. I Alperna... är nog utan tvekan ett av de bästa ställena jag skulle kunna sätta ett slott. Pga bergen osv. Fint. Helst ett vitt slott också. Lite så där sagoslott.

krasch:

Haha va? Vad är snitsigt gammalt? Vad är modernt?

Ja du vet, kvar mycket från medeltida slott-stilen och så. Men ändå rum som är moderniserade. Det ska kännas snyggt å bra, men ha en sån där touch av fint medeltida. Tänk typ Lara Crofts Mansion i Tomb Raider filmerna!

Och en stor balsal, som vi kan anordna UMparties i!

Och så klart ett katt-torn i östra vingen! (säger man "vingen" på svenska?!)

krasch:

Men vi måste tänka på hygienen och vården. Det blir nog rätt äckligt om vi har 100 katter. 50 räcker.

Som sagt kan vi ha folkt som hjälper till å städa [no-no] Jobbigt å sköta slott själv [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

skall vi flytta ihop då?[cute]

deal!

ChickiBull:

Asså meningen med ordet när det sägs av en förortsmänniska. Typ hiphoppar ny svensk.

Hahaha men hallåeller!
Du skrev förORDsmänniska. Jag blev förvirrad och undrade vad det var för uttryck jag missat så totalt...
Okej. Förstår vad du menar med förortsmänniska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

deal!

fint!


   
SvaraCitera