Aviseringar
Rensa alla

ska vi sneheila ihop?


Ämnesstartare

Iwannagohome:

jävla klassiska judebortförklaring, till gasen med dig SIEG HEIL!

Det är väl inget fel med judar. Dem flesta är trevliga, precis som alla människor. Man ska inte dra alla över ett streck. Det var riktigt elakt det Hitler och hans underhuggare gjorde under andra världskriget. Känner du inte att det är fel? Blir lite ledsen att vissa människor kan vara så trångsynta. Du försöker visserligen provocera folk och överdriver antagligen, men det är ändå deprimerande att vissa människor kan sjunka så lågt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucy:

bla bla bla

han gjorde rätt som tog död på avskum han inte gillade, jag skulle gärna satt killar som är snyggare än mig till gasen för det är bara en tidsfråga innan folk upptäcker hur grymt ful jag är och allting bara för min fula kroppsform och mitt finniga ansikte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iwannagohome:

han gjorde rätt som tog död på avskum han inte gillade

Det är bättre att acceptera varandra. Behandla andra som du vill bli behandlad själv. Hitler insåg säkert hur fel han haft innan han tog självmord.

Buddha & Jesus.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucy:

Det är bättre att acceptera varandra. Behandla andra som du vill bli behandlad själv. Hitler insåg säkert hur fel han haft innan han tog självmord.

men jag gillar inte att vissa i min ålder är snyggare än mig och dessutom är singlar, visst såna som brad pitt har man ju förståelse för men i min ålder och YNGRE!!![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera