Aviseringar
Rensa alla

Skabb



   
Citera

[cry]


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Nej, men hade dock löss på dagis pga att alla provade allas mössor. Fyfan för lusschampo! Minns lukten än idag [cry]


   
SvaraCitera

tror ej [smile]


   
SvaraCitera

nej

gillar att vägglus och skabb är på väg tillbak i style


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

jag har haft det sen jag var liten, börjar vänja mig nu[y]


   
SvaraCitera

isola:

Fyfan för lusschampo! Minns lukten än idag [cry]

Samma här. Råkade köpa shampoo som hade en svag doft av lusmedel för ett tag sedan. Slängde skiten när jag upptäckte det trots taskig studentekonomi. Äschligt.


   
SvaraCitera

antrax:

Samma här. Råkade köpa shampoo som hade en svag doft av lusmedel för ett tag sedan. Slängde skiten när jag upptäckte det trots taskig studentekonomi. Äschligt.

Fifan [cry] Vilket shampoo var det? (så att det blir omvänd reklam[blush])


   
SvaraCitera

Världens löjligaste påstående av DN, Brunchrapporten i P3 ringde upp läkaren de citerade och hon sa att det var ett fall med en grupp människor som de TRODDE hade fått det för att de satt i soffan och spelade tv-spel... sen bah "ÖHH UNGDOMARS SITTVANOR!!!"... media [love]

Jag och min flickvän hade skabb typ hösten 2008, var fett, kliade asmycket, sen fick man smörja in hela kroppen med något som luktade mint, party party. Bästa var när man gick till läkarna och de bah, ahh ska hämta förstoringsglas.. "ja här ser jag att de har grävt gånger i den hud" och man bah [party][party][party][party]


   
SvaraCitera