Aviseringar
Rensa alla

Skadad fot...


Ämnesstartare

Hej, 

Jag tror att jag har stukat min stortå efter att jag slått i den väldigt hårt och just nu har jag bandage över halva foten. När bör jag söka vård om detta eftersom jag har haft ont i ungefär 5 timmar efter händelsen. Är väldigt bekymrad över detta eftersom det gör väldigt ont och stortån var väldigt öm och blå innan bandage täcktes över foten. Och som man läst på internet så skrevs det att man bör söka vård om det är stortån som har skadats och i mitt fall så är det stortån som skadats. tackar för svar.


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga dina föräldrar om det, dom borde veta bäst antar jag.


   
SvaraCitera

Om det står att du ska söka vård kan det vara värt att göra det


   
SvaraCitera

Vad ska dem göra åt din stukade tå?? Låt dem vara.


   
SvaraCitera

Bra att du har bandage, visa den inte för mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Om det står att du ska söka vård kan det vara värt att göra det

Är det värt ett försök tycker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Bra att du har bandage, visa den inte för mig!

ehm okej 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

ehm okej 😛

Pappas tår är för äckliga och se på. ^^


   
SvaraCitera

ska kolla om jag fattat saken rätt: du har väldigt ont i tån, har fått bekräftat att du ska söka vård om du har väldigt ont i tån, men vill ändå fråga UM som ju som bekant dignar av vårdpersonal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:
ska kolla om jag fattat saken rätt: du har väldigt ont i tån, har fått bekräftat att du ska söka vård om du har väldigt ont i tån, men vill ändå fråga UM som ju som bekant dignar av vårdpersonal?

Precis any problem sir?


   
SvaraCitera

vincebruh:

Precis any problem sir?

ja jag ifrågasätter din tankeprocess här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

ja jag ifrågasätter din tankeprocess här

vad är det du försöker komma fram till? jag skrev en tråd om tips på hur man kan läka sår? 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

vad är det du försöker komma fram till? jag skrev en tråd om tips på hur man kan läka sår? 😛

tror du tänker på en annan tråd. du har inte skrivit vare sig tips eller något om ett sår. du har besvarat din egen fråga, den du faktiskt ställde i ts. jag garvade åt att du redan läst (antagligen på en medicinsk sajt) att du ska söka vård om tån är skadad, men du valde ÄNDÅ att fråga UM som inte har en enda läkare på plats. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

tror du tänker på en annan tråd. du har inte skrivit vare sig tips eller något om ett sår. du har besvarat din egen fråga, den du faktiskt ställde i ts. jag garvade åt att du redan läst (antagligen på en medicinsk sajt) att du ska söka vård om tån är skadad, men du valde ÄNDÅ att fråga UM som inte har en enda läkare på plats. 

så bara för att jag har fått svar via andra hemsidor så menar du att jag inte får skriva trådar om det här i detta forumet då? är det du om bestämmer här eller? nä då så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chilla nu


   
SvaraCitera