Aviseringar
Rensa alla

Skadade en polis


Ämnesstartare

Filmade en demonstration för ett tag sen och så såg var det nån gammal tant som skulle gå över gatan eller nåt så ställde mig mellan demostranter och poliser och höll upp handen så att alla skulle lugna sig tills tanten gått iväg. Då  sprang en polis mot mig och någon annan polis skrek "fånga honom!!" (mig). Hade redan fått känna på massa tårgas och det var ju riktigt obehagligt så ville inte uppleva det igen om dom fångade mig. Han kastade också något mot mig men missade. Så jag kastade en sten på hans knä och kutade iväg. Åsikter?


   
Citera
reben

va ju onödigt om du kunnat kuta iväg utan o göra de men har inget emot d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
va ju onödigt om du kunnat kuta iväg utan o göra de men har inget emot d

du rösta på bra iaf


   
SvaraCitera
reben

dinkompis:

du rösta på bra iaf

d vet du inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömde att skriva att han kastade något mot mig och missade, mest därför jag blev irriterad så väntade till han kom rätt nära så att jag skulle kunna träffa

reben:
va ju onödigt om du kunnat kuta iväg utan o göra de men har inget emot d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: har inget emot d

gillar att modkåren uppmuntrar till våld =)

um i ett nötskal Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikta mot skrev eller ansikte nästa gång


   
SvaraCitera
reben

dinkompis:

gillar att modkåren uppmuntrar till våld =)

um i ett nötskal Hjärta

det gör jag verkligen inte

att jag inte har något emot d är väl inte samma sak.

dinkompis:
glömde att skriva att han kastade något mot mig och missade, mest därför jag blev irriterad så väntade till han kom rätt nära så att jag skulle kunna träffa

dåså klart du får kasta tillbaka då


   
SvaraCitera

Äeh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: förjävligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det inte var suppernödvändigt så var det ju dumt. De är ju trots allt bara vanliga tjänstemän som gör sitt jobb. Det de gör står ju inte för dom som personer utan det är ju lagen som styr vad de gör. Däremot blir ju skaderna de får av tillexempel en sten en del av deras privatliv.... Så täbk efter innan nästa gång!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Om det inte var suppernödvändigt så var det ju dumt. De är ju trots allt bara vanliga tjänstemän som gör sitt jobb. Det de gör står ju inte för dom som personer utan det är ju lagen som styr vad de gör. Däremot blir ju skaderna de får av tillexempel en sten en del av deras privatliv.... Så täbk efter innan nästa gång!!!!

de som personer hade kunnat välja att inte jobba med att hjälpa "lagen" att slåss, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

`bara sjuk i huvudet när du hade kunnat gjort något bra istället


   
SvaraCitera
reben

adaq:
Om det inte var suppernödvändigt så var det ju dumt. De är ju trots allt bara vanliga tjänstemän som gör sitt jobb. Det de gör står ju inte för dom som personer utan det är ju lagen som styr vad de gör. Däremot blir ju skaderna de får av tillexempel en sten en del av deras privatliv.... Så täbk efter innan nästa gång!!!!

va?
klart dom har möjlighet att styra sina egna handlingar även om det verkar som att phs gör folk till oempatiska robotar, d hålr jag med dig om.


   
SvaraCitera