Aviseringar
Rensa alla

Skådespelare?


Ämnesstartare

Hei 🙂

Jag älskar att skådespela. Och jag skulle väldigt gärna vilja bli skådespelare. Inte en komedi eller drama. Utan med action, monster och fantasi. Men nu är ju då problemet att jag har ingen aning om hur man börjar? Jag bor i en medelstor stad som heter Hudiksvall. Och det finns inte såhär många möjligheter här om ni förstår. Har skådespelat i ungefär 4-5 år i ungefär 2-3 timmar dom flesta dagar. Om jag sa till mina föräldrar att jag ville bli skådespelare så skulle dom nog bara säga okej. För dom har nog ingen tro i det. Jag vet att det är skit tufft och så i den branschen men jag får ångest när jag tänker på hur min framtid kan bli om jag inte följer min dröm. Det skulle ärligt vara lite konstigt att fråga mamma om vi kan åka till en annan stad för en enda audition för en reklam som jag kanske inte ens får. Men hur fan ska man bära sig åt? Några förslag? 


   
Citera

LittleLionMan: medelstor stad som heter Hudiksvall.

haha nej Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

haha nej Galen

??


   
SvaraCitera

LittleLionMan:

??

15k gör den inte till medelstor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

15k gör den inte till medelstor 

Vad gör den till då? 


   
SvaraCitera

LittleLionMan:

Vad gör den till då? 

liten 


   
SvaraCitera

Finns det någon känd svensk skådespelare från Hudiksvall? Föreslår att du flyttar till Los Angeles och går på castings, auditions osv Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

liten 

Men förlåt då viktigpetter


   
SvaraCitera