Aviseringar
Rensa alla

Skämmas för sin pojkvänn?


Ämnesstartare

stepfordb:

har ni varit med om samma sak? Och hur har det slutat för er? ..

Jag kände lite samma sak i början, men nu skiter jag i vad andra tycker. Jag är glad att han är min och vill gärna visa att jag är hans.


   
SvaraCitera

Skäms du för honom älskar du honom inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla är inte perfekta...
deal with it, förresten SÄG ALDRIG ÅT HONOM HUR HAN SKA VA.
Det kan förvandlas till en jävlig osäker ledande personlighet...


   
SvaraCitera

stepfordb:

.t.ex. att jag ibland kan skämmas för hur han är när han inte är så självständig och ska hålla på klänga på mig..

Åneeeeeej stackars diiiiig, din pojkvän tycker om dig och vill vara nära dig, aaaaaaawwwwww, stackars dig.

stepfordb:

"varför är hon (jag) tillsammans med han". Jag bryr mig inte om sådant men jag kan ändå tycka att det är pinsamt att gå med han ibland.

Om du tycker att det är pinsamt att gå med din pojkvän borde du se över om han ens ska vara det, vafan. Jag blir typ arg, om du är kär i honom fattar jag inte hur du kan bry dig om sånt ett dugg.


   
SvaraCitera

stepfordb:

.t.ex. att jag ibland kan skämmas för hur han är när han inte är så självständig och ska hålla på klänga på mig..

Åneeeeeej stackars diiiiig, din pojkvän tycker om dig och vill vara nära dig, aaaaaaawwwwww, stackars dig.

stepfordb:

"varför är hon (jag) tillsammans med han". Jag bryr mig inte om sådant men jag kan ändå tycka att det är pinsamt att gå med han ibland.

Om du tycker att det är pinsamt att gå med din pojkvän borde du se över om han ens ska vara det, vafan. Jag blir typ arg, om du är kär i honom fattar jag inte hur du kan bry dig om sånt ett dugg.


   
SvaraCitera

stepfordb:

.t.ex. att jag ibland kan skämmas för hur han är när han inte är så självständig och ska hålla på klänga på mig..

Åneeeeeej stackars diiiiig, din pojkvän tycker om dig och vill vara nära dig, aaaaaaawwwwww, stackars dig.

stepfordb:

"varför är hon (jag) tillsammans med han". Jag bryr mig inte om sådant men jag kan ändå tycka att det är pinsamt att gå med han ibland.

Om du tycker att det är pinsamt att gå med din pojkvän borde du se över om han ens ska vara det, vafan. Jag blir typ arg, om du är kär i honom fattar jag inte hur du kan bry dig om sånt ett dugg.


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Äppelkaka

Marry Me.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ponnyhästar!

Kanske ni ska börja med att rida på ponnyhästar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepfordb:

då känns det drygt och så där.

Säg till honom då? Att du tycker det är jobbigt att han inte kan vara självgående och självständig? Visst, det är väl gulligt o sött att han vill vara med dig och tycker om dig så jättemycket, men han måste ju kunna hålla med att i längden kanske man ska tona ner det mer.

Det handlar väl inte om att han ska ta hand om dig (som man nu brukar förvänta sig av killar) men att han ska kunna vara mindre klängig och mer självständig. Mindre mesig [y], du kanske vill att han ska vara lite mer allvarlig, seriös men ändå snäll och go.

Snacka med honom. Handlar väl kanske inte om att du totalförändra honom eller att du inte tycker om honom alls utan mer att han ska skärpa sig och va lite mer seriös bara. Att det känns alldeles för på-igt och löjligt.


   
SvaraCitera

Spännande. Om min teoretiska brud skulle skämmas för mig skulle jag troligen spela på det tills hon gjorde slut, om hon inte själv tog initiativet efter tillräckligt lång tid.

Låter inte stabilt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du älskar inte honom om du skäms för honom. Du förtjänar honom inte.


   
SvaraCitera

stepfordb:

Jag bryr mig inte om sådant men jag kan ändå tycka att det är pinsamt att gå med han ibland.

Det var inte motsägelsefullt.

stepfordb:

Innan när vi inte var tillsammans, så tyckte jag absolut ingenting sådant.

Det var för att du på den tiden kunde förneka inför andra att ni hade en nära/intim relation.

stepfordb:

Hoppas ni förstod frågan och inte tycker jag är allt för hjärndöd hah,

Du är inte hjärndöd, men du bryr dig för mycket.
Vad du kan göra:

1. Sluta bry dig och acceptera honom som han är och SKIT I vad "De Andra" tycker.
2. Snacka med honom. Ta det lugnt och fint och snällt, men se till att få fram att du tycker att det är jobbigt att han klänger.

Det låter som om du bryr dig väldigt mycket om vad "De Andra" tycker. Du verkar ha en supermys pojkvän som bara vill vara nära dig hela tiden och är stolt att ha dig som flickvän. Men om du tycker att det är för irriterande; ta ett ordentligt snack med honom.


   
SvaraCitera

AutoBahnare:

Marry Me.

😀


   
SvaraCitera

mitt ex skämdes också över mig.
han gjorde slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, ja jag har faktist varit med om det. Efter moget övervägande kom jag fram till att jag inte var värd honom!


   
SvaraCitera