Aviseringar
Rensa alla

Skäms att träna - är så smal!J


Ämnesstartare

Jag har ett bekymmer. Jag skäms att träna i gym. Då jag är väldigt liten och smal. Jag är 173 cm kort och väger lite som 54 kg.

Jag kom ihåg en gång så skratta en kille då jag träna och sa att jag inte kommer att gå upp i vikt hur mycket jag än träna och reta. Jag tycker det är jobbigt när alla kollar och dömmer en sådär. Ni som har samma problem, vad gör ni?


   
Citera
zIGGE

Ingen har samma problem som du har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom du är svart kanske folk tror du är en världsberömd distanslöpare från Etiopien. Så det är lugnt liksom![y]


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

en gång så skratta en kille

Anura:

jobbigt när alla kollar och dömmer en

Ojoj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du är på riktigt, uppsök psykolog/skolkurator snarast. Om du är ett troll, ge upp någon jävla gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träna mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura är ett skämt, va? kan nån hjälpa mig, är ny här


   
SvaraCitera
time
 time

Utspädaren:

Anura är ett skämt, va?

Vi är inte helt hundra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan fan inte ta trådarna seriöst längre.
Börjar bara garva [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

om du är på riktigt, uppsök psykolog/skolkurator snarast. Om du är ett troll, ge upp någon jävla gång.

Ja jag är på riktigt. Jag är inget troll. Varför skall jag söka upp en psykolog? Låter extremt att tipsa en random person något sånt där..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ja jag är på riktigt. Jag är inget troll. Varför skall jag söka upp en psykolog? Låter extremt att tipsa en random person något sånt där..

Haha du har ju skapat VÄLDIGT många trådar som visar på din osäkerhet, tycker verkligen du behöver hjälp om du nu är på riktigt. Så så random är du inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

om visar på din osäkerhet, tycker verkligen du behöver hjälp om du nu är på riktigt. Så så random är du inte.
Vad menar du visar på min osäkerhet? Jag är lite smått paranoid, det är allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

lite smått? snälla läs igenom alla dina trådar -
"gillar svenska tjejer svarta män?",
"skäms för att träna",
"får jag inte ligga för att jag är svart?",
"känner mig så ensam",
"är trevliga människor en minoritet?",
"är det normalt att vara okysst när man är 21",
"Blygheten har skadat alla möjligheter i ens liv, gjort att man fortfarande är oskuld, få vänner, få socialt liv och osäkerhet. Vad ska man göra åt blyghet och varför är folk blyga?",
"Varför har jag ingen flickvän?",
"Tjejer kollar inte ens på en",
"Utöka ens sociala liv?",
"Vad skulle ni tjejer säga om ni träffar en kille som läser till ingenjör?".
osvosv

Berätta nu för mig hur jag inte kan se dig som osäker? De här plockade jag bara från de tre första sidorna bland dina åtta sidor med inlägg så det lär finnas mer.

Plugga till det du tycker verkar kul, prata med de du vill prata med, ragga på tjejer du är intresserad av, träna om du vill träna, arbeta på din blyghet och var stolt över ditt ursprung.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Plugga till det du tycker verkar kul, prata med de du vill prata med, ragga på tjejer du är intresserad av, träna om du vill träna, arbeta på din blyghet och var stolt över ditt ursprung.

Tack det var snällt sagt. Det är inte alltid lätt att bryta ett mönster och därför jag har gjort de trådar jag har gjort. Jag har alltid varit blyg och varit osäker på mig själv och jag antar att de märktes på mina trådar :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag kom ihåg en gång så skratta en kille då jag träna

Glöm bort det...

Anura:

Jag tycker det är jobbigt när alla kollar och dömmer en sådär.

Jag tycker det är lite jobbigt när en person inte har mer liv än att sitta och trolla dagarna i ända. Det måste finns något bättre att göra av tiden... men nej, det verkar som att hålla uppe fasaden är viktigare än att faktiskt leva livet, och det utan att logga in på UM och fråga om vi tror att killen som stod framför i Ica-kön var homosexuell eller gillade mörkhyade för att han köpt en 2-liters cola.


   
SvaraCitera