Aviseringar
Rensa alla

Skäms att träna - är så smal!J


Ämnesstartare

Tobbish:

Jag tycker det är lite jobbigt när en person inte har mer liv än att sitta och trolla dagarna i ända. Det måste finns något bättre att göra av tiden... men nej, det verkar som att hålla uppe fasaden är viktigare än att faktiskt leva livet, och det utan att logga in på UM och fråga om vi tror att killen som stod framför i Ica-kön var homosexuell eller gillade mörkhyade för att han köpt en 2-liters cola.

Jag lovar att jag inte är något troll. Hur skall jag bevisa det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Det är inte alltid lätt att bryta ett mönster och därför jag har gjort de trådar jag har gjort.

ja och den första brytningen utav mönster kan väl för guds skull vara att sluta göra dessa trådar, snälla.

Anura:

Jag har alltid varit blyg och varit osäker på mig själv och jag antar att de märktes på mina trådar :p

Ja det märktes. Hoppas det blir bättre snart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Hoppas det blir bättre snart!

Tack! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cute][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag lovar att jag inte är något troll. Hur skall jag bevisa det?

Oj, överraska oss alla eller... lägg upp en bild på dig när du skrivit typ "Hej, jag heter Anura och är inget troll" på din arm! Gärna så det inte ser Photoshopat ut, för det skulle inte göra något bättre! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Oj, överraska oss alla eller... lägg upp en bild på dig när du skrivit typ "Hej, jag heter Anura och är inget troll" på din arm! Gärna så det inte ser Photoshopat ut, för det skulle inte göra något bättre!

Jag vill inte lägga upp en bild på mig själv på ett internet forum för okända människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag vill inte lägga upp en bild på mig själv på ett internet forum för okända människor.

då kan du tyvärr inte bevisa för oss att du inte trollar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä exakt, fingerprints vill ju dejta dig. då måste hon veta hur du ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmhmmm [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag vill inte lägga upp en bild på mig själv på ett internet forum för okända människor.

Nej, förståeligt... någon kan ju kanske känna igen din arm om du sitter och drar ett solo på chatroulette... och sedan ber dig att visa ansiktet och... vips blir det "knock-knock, Neo"... fast det är passaro som står där och ser lång och göteborgsk ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

då kan du tyvärr inte bevisa för oss att du inte trollar.

Visa bild på er själva först. Jag vill inte att främlingar har bild på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

då kan du tyvärr inte bevisa för oss att du inte trollar.

Visa bild på er själva först. Jag vill inte att främlingar har bild på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Visa bild på er själva först. Jag vill inte att främlingar har bild på mig.

HAHAHAHHA, nåja, har ett fotoalbum, varsågod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon vill ha bild på dig så att hon kan snuska till den!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såklart [badgrin]


   
SvaraCitera