Aviseringar
Rensa alla

Skäms över personen jag är kär i - mig själv.


Ämnesstartare

Kan ni få en bubblande känsla av att kolla på ett kort av er själva? Vill ni hoppa av någon glädjeliknande känsla när ni kollar er i spegeln?
Att ni sympatiserar med er själva och fördubblar lyckan & glädjen när något bra händer?
Att ni ibland ser ned på andra människor trots att ni älskar många av dem och att ni är väl medvetna om att de har lika mycket värde som du har, i andras ögon?
Kan du se dig som en halv nivå lägre än perfekt, att du tycker att du är hur vacker som helst trots att det du kollar på är väldigt fult?
Kan du beundra dig själv på grund av alla saker du avnjutit tillsammans med dig själv?

Så känner jag, ofta.
Vill dock inte visa det för andra människor, för jag vet exakt hur många av dem tänker och även om de inte är så många som jag kanske inbillar mig att det är, så klarar jag inte av att bara någon tänker så om mig.
Jag föredrar att följa den bilden som folk har av mig. Kan älska mig själv i hemlighet, i skam.

Undrar om jag är ensam om detta, alltså syftar främst på det första stycket................... Frågetecken. - Minus punkt.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är säkerligen sjuklig, men jag njuter av det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

Vill ni hoppa av någon glädjeliknande känsla när ni kollar er i spegeln?

vissa dagar [cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

Jag är säkerligen sjuklig, men jag njuter av det iaf

äsch alla har vi våra egenheter, inget konstigt med det[crazy]

själv har jag ett litet tix bestående av konstiga ord jag rabblar upp, har haft den sen jag var 6-7 år och jag är 19 nu, säger dom inte högt men tänker dom dagligen DET om nåt är sjukt ^^

fast som jag sa, vi har alla våra små egenheter


   
SvaraCitera

Brukar alltid titta på mig själv i spegeln efter jag har duschat. Blir alltid nöjd.

Ser bara ner på folk som jag anser vara idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

har haft den sen jag var 6-7 år och jag är 19 nu, säger dom inte högt men tänker dom dagligen DET om nåt är sjukt ^^

Skriv ned dom här 😀 är nyfiken!

Macktorsken:

Brukar alltid titta på mig själv i spegeln efter jag har duschat. Blir alltid nöjd.

Men det är väl för att du gillar det du ser?
Jag kan vara fet, ofixad, trött m.m. men tänka "fyfan vad jag är fin" och detta tänker jag inte för att förstärka något slags självfötroende utan det bara dyker upp... Som det gör i huvudet när man ser något man gillar.

enhimmelskdrog:

vissa dagar

[y]!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

Skriv ned dom här 😀 är nyfiken

skiiiiiiiiiitsvårt att förklara, man kan säga att det är flera olika ord som jag försöker sätta ihop och....ähh ingen idé att förklara, har som sagt tragglat med det här så galet länge[crazy]

men jag tycker man ska ha sina egenheter så länge man behåller dom för sig själv, man mår nog bra av det också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur är det med ditt sömnbehov och tankeflöde?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte snygg. [cool]

Däremot ser jag faktiskt ner på ett par vänner av andra anledningar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner bara självhat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venus:

Vill ni hoppa av någon glädjeliknande känsla när ni kollar er i spegeln?

är sån ibland när jag känner mig sötig[blush] oftast sitter jag bara och tänker på att jag är ful dock[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njaaaoo kanske

jag vill inte titta mig själv i spegeln för jag tycker jag är ful men jag ÄLSKAR min hjärna, jag älskar hur jag tänker och jag tycker att jag tänker bättre än alla andra. inget jag dock berättar för de flesta men ibland rinner det ut ändå när jag säger "konsitga grejer" som alla "normala" människor inte gillar för de kanske tycker att det inte passar in i deras "perfekta" vardag

🙂


   
SvaraCitera

Venus:

Kan ni få en bubblande känsla av att kolla på ett kort av er själva? Vill ni hoppa av någon glädjeliknande känsla när ni kollar er i spegeln?

ibland

Venus:

Att ni ibland ser ned på andra människor trots att ni älskar många av dem och att ni är väl medvetna om att de har lika mycket värde som du har, i andras ögon?

ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Hur är det med ditt sömnbehov och tankeflöde?

När jag har mens har jag ett stort behov av sömn, sover mer än 10 timmar då - helst iaf
annars har jag på den senaste tiden kännt ett mindre behov av sömn för att jag tycker det är viktigare och roligare med andra saker
sitter hellre och kommunicerar med människor, ritar och läser än att sova
finner det mer givande

har väl ett normalt sömnbehov som jag väljer att strunta i
VArför undrar du? 😮


   
SvaraCitera