Aviseringar
Rensa alla

skämt


[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Hur får man en blondin att bli tandlös? Lägg kuken under ett glasbord.

Sant


   
SvaraCitera

Vad är skillnaden på en blondin och en fallskärm? Det är inte alltid garanterat att fallskärmen öppnar sig.

Vad är likheten mellan en blondin och en sköldpadda? Båda är chanslösa när de ligger på rygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Vad är skillnaden på en blondin och en fallskärm? Det är inte alltid garanterat att fallskärmen öppnar sig.Vad är likheten mellan en blondin och en sköldpadda? Båda är chanslösa när de ligger på rygg.

Haha du gjorde min dag [smile]


   
SvaraCitera

Det var en gång en man som var ute och gick på en skogsväg. Plötsligt mötte han en liten flicka som sprang gråtande mot honom. "Varför gråter du, lilla vän?, sa mannen". Flickan sa: "Det är min födelsedag idag och jag har inte fått några presenter". "Men det är ju fruktansvärt", sa mannen. Flickan fortsatte: "Och mitt hus brann ner och mina föräldrar dog". "Det är visst inte din dag idag", sa mannen och knäppte upp gylfen.


   
SvaraCitera

Ganon:

Det var en gång en man som var ute och gick på en skogsväg. Plötsligt mötte han en liten flicka som sprang gråtande mot honom. "Varför gråter du, lilla vän?, sa mannen". Flickan sa: "Det är min födelsedag idag och jag har inte fått några presenter". "Men det är ju fruktansvärt", sa mannen. Flickan fortsatte: "Och mitt hus brann ner och mina föräldrar dog". "Det är visst inte din dag idag", sa mannen och knäppte upp gylfen.

Vart i denna text ligger det roliga?


   
SvaraCitera

Straholic:

Vart i denna text ligger det roliga?

Att flickan redan hade haft en fruktansvärd dag och sen råkar hon ut för en pedofil som grädden på moset.


   
SvaraCitera

Ganon:

Att flickan redan hade haft en fruktansvärd dag och sen råkar hon ut för en pedofil som grädden på moset.

Och det är kul? Du har då en väldigt konstig humor.


   
SvaraCitera

Straholic:

Och det är kul?

Ja.


   
SvaraCitera

Ganon:

Ja.

Nej, inte någonstans. Övergrepp på barn skämtar man inte om.


   
SvaraCitera

Straholic:

Övergrepp på barn skämtar man inte om.

Jo.


   
SvaraCitera

Ganon:

Jo.

Vider.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Nej, inte någonstans. Övergrepp på barn skämtar man inte om.

Jag håller med det är inget man kan skämta om


   
SvaraCitera

Straholic:

Vider.

[smile]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Jag håller med det är inget man kan skämta om

Man kan skämta om allt. Fan vad tråkig världen skulle vara annars.


   
SvaraCitera