Aviseringar
Rensa alla

Skämta om ätstörningar och depression.


Ämnesstartare

annoyed:

Okej, jag fattar. Det tycker jag inte ens är att skämta, det är bara att vara okänslig och elak.

precis 🙂


   
SvaraCitera

brukar säga att min kompis har drunkorexia på skoj, tror inte nån tar illa up av det iallafall.[y]


   
SvaraCitera

hahahaha vem fan är ätstörd egentligen? såå löjligt, varför håller de ens på. de vill bara ha uppmärksamhet. typiskt tjejer.


   
SvaraCitera

Burrito:

drunkorexia

= Nykterist? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

hahahaha vem fan är ätstörd egentligen? såå löjligt, varför håller de ens på. de vill bara ha uppmärksamhet. typiskt tjejer.

Är du seriös? En ätstörning kan man få av jäkligt många andledningar, tex. om man blir mobbad för att man är tjock, om man är väldigt osäker i sin kropp, ens självbild förvrängs och det har absolut Inget med uppmärksamhet att göra.


   
SvaraCitera

hejhejhej12:

Är du seriös?

Han skämtar ju bara.


   
SvaraCitera

xyz123:

= Nykterist?

nej[crazy]

googla drunkorexia


   
SvaraCitera

Burrito:

googla drunkorexia

Oh shit. [surprised] Man lär sig något varje dag.


   
SvaraCitera

jag tycker att man ska kunna få skämta om vad som helst. freedom of speech liksom. men håller med dig, stör mig också på det. hatar när folk säger "ska du gå och cutta dig" och likande saker ifall man är deppig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag tycker att man ska kunna få skämta om vad som helst. freedom of speech liksom. men håller med dig, stör mig också på det. hatar när folk säger "ska du gå och cutta dig" och likande saker ifall man är deppig

precis 🙂


   
SvaraCitera

KSENIA:

ASSÅ JA MAN_FÅR_ SKÄMTA OM ALLT
DÄREMOT TYCKER JAG ATT MAN ÄR DUM I HUVUDET OM MAN INTE FATTAR ATT ALLA SKÄMT INTE PASSAR I ALLA SITUATIONER. SKULLE EJ SKÄMTA OM ÄS ELLER DEPRESSION MED PERSONER SOM JAG VET LIDER AV JUST DETTA

+1

Samt finns nog allvarligare saker att skämta om än just dessa, men antagligen lider du väl av någon av dessa och därför tar illa upp. Många skämtar för att ta udden av allvaret och för att få det hela att låta mindre hemskt än vad det är.


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att det är ok. Jag jarl både haft ätstörningar och varit deprimerad ksk ligger nåt i det:-\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Jag tycker inte att det är ok. Jag jarl både haft ätstörningar och varit deprimerad ksk ligger nåt i det:-\

Ja, tycker inte heller det är okej. Men det kan ju vara för att jag är deprimerad då och då.


   
SvaraCitera

hejhejhej12:

Ja, tycker inte heller det är okej. Men det kan ju vara för att jag är deprimerad då och då.

känns lite svårt att skämta om det när man har varit med om det själv:-\


   
SvaraCitera

annoyed:

back in the days).

BACK IN THE DAY
inte plural

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=back%20in%20the%20day


   
SvaraCitera