Aviseringar
Rensa alla

skära sig


Ämnesstartare

Du behöver nog prata med någon. Det där är inget bra 🙁


   
SvaraCitera

I<3MJ? Nog för att jag inte gillar Michael Jackson. Men jag tror inte att han skulle stöttat detta.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

är du dum?

Aa kanske de du.. kanske e in levande and elr!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta med d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet, kan ta livet av might loch in gen bryr sig ett skit... orkar inte att han e icke levande...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI: Psykologer är som jeans, nio av tio är helt fucked sen hittar man de där som är som skapta för en

precis så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta typ 20 alvedon med sprit och de blir psyket elr himlen 😀


   
SvaraCitera

michaeljackson:
Ta typ 20 alvedon med sprit och de blir psyket elr himlen 😀

 Nej. Alvedon funkar inte. Du får bara leversvikt och skadar organ. Du kommer inte att dö. Att skära upp artärerna vid handleden eller överdosera opiater är nog bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag har  inte etit I hela Dan och ska inte heller, till slut ger kroppen upp, vem kan leva utan mat lxm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

michaeljackson:
Men jag har  inte etit I hela Dan och ska inte heller, till slut ger kroppen upp, vem kan leva utan mat lxm

Plus jag tappar vansinnigt mycket vikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska köra in en kniv i magen så dör jag inom 20 sekunder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knepig tråd 


   
SvaraCitera
time
 time

Jag vet inte vad jag ska göra som admin här riktigt. Jag såg att det redan kommit in ett tips om hur man tar livet av sig och det FÅR inte förekomma på UM, det är helt emot reglerna att trigga självskadebeteenden. Samtidigt kan jag inte göra så mycket härifrån. 

Michaeljackson, jag låser den här tråden för stunden men du är jättevälkommen att skriva ett PM till mig om du behöver prata med någon. Att skada dig hjälper ingen och allra minst dig själv. Jag hoppas du orkar prata, om inte med mig eller någon annan på den här sidan, så med någon du litar på och känner förtroende för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mhh

M


   
SvaraCitera

Går det att posta till låsta trådar?


   
SvaraCitera