Aviseringar
Rensa alla

skärt mig igen


Ämnesstartare

Alltså... sitter med en sönderskuren arm nu... varför?? Jaaa...

1

.1mamma får damp på mig varje dag..

2. Min enda kompis linnea är elak.

3. Jag saknar mj!!!! ;(

4. Gjorde tester och på ett av dem visade sig att jag är nära anorexia.. sista.Jag vill ifrån min cp skola!!!!! ;(


   
Citera

JAHA? Och? Stör mig på alla dessa tramstrådar.. Du ställde ingen fråga öht i tråden, utan det är bara en tyck-synd-om-mig-tråd..  Du har fått folk som säger : Sluta skära dig.. Men ändå så fortsätter du att skapa trådar om ämnet.. vad förväntar du dig att vi ska göra? Jag ser inget som vi kan diskutera här i tråden.. Utan bara ett påstående: "Jag skär mig" .. Visst är det synd.. Men mer än så kan vi inte säga.. tråden känns ju lite onödig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh Ledsen Kanske bäst å prata med någon vuxen som kan hjälpa dig att åtgärda problemen? Varför trivs du inte i skolan?Hjärta


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du 14 bast? Aldrig funderat av att besöka en läkare? Tror väl knappast att dina föräldrar kan hjälpa dig om de inte redan upptäckt att deras dotter är sjuk. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
JAHA? Och? Stör mig på alla dessa tramstrådar.. Du ställde ingen fråga öht i tråden, utan det är bara en tyck-synd-om-mig-tråd..  Du har fått folk som säger : Sluta skära dig.. Men ändå så fortsätter du att skapa trådar om ämnet.. vad förväntar du dig att vi ska göra? Jag ser inget som vi kan diskutera här i tråden.. Utan bara ett påstående: "Jag skär mig" .. Visst är det synd.. Men mer än så kan vi inte säga.. tråden känns ju lite onödig.

 du behöver inte applicera ditt självhat på andra. tänk innan du skriver. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänker inte dra några förhastade slutsatser nu men jag tror att hon trollar Skeptisk

jag kan ha fel absolut men den brukar skapas tycka-synd-om trådar ibland


   
SvaraCitera
Yaren

*skurit

*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
JAHA? Och? Stör mig på alla dessa tramstrådar.. Du ställde ingen fråga öht i tråden, utan det är bara en tyck-synd-om-mig-tråd..  Du har fått folk som säger : Sluta skära dig.. Men ändå så fortsätter du att skapa trådar om ämnet.. vad förväntar du dig att vi ska göra? Jag ser inget som vi kan diskutera här i tråden.. Utan bara ett påstående: "Jag skär mig" .. Visst är det synd.. Men mer än så kan vi inte säga.. tråden känns ju lite onödig.

Vafan äre med dig, låt bli att skriv, tråden är ju antagligen ett rop på hjälp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kurator, bup, någon lärare eller annan vuxen du känner att du kan prata med? Det blir inte bättre av att du skadar dig. Ta hand om dig!!!


   
SvaraCitera

Jag skärde mig också när jag var 14, men en god vän till mig i skolan såg det och gick till kuratorn och rektorn som senare kom och pratade med mig! Självklart blev jag skit sur på henne som sa åt dem utan att fråga mig först men nu är jag glad för att den kuratorn hjälpte mig verkligen. Fick prata ut om mina problem, min ångest, och mitt extremt dåliga självförtroende. Så gå till din kurator i skolan och senare till BUP om det inte funkar. Ta hand om dig <3


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Stålröven: tråden känns ju lite onödig.

Hahaha, vilka trådar är inte onödiga? Blink 


   
SvaraCitera
mera
 mera

Kram.LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
jag tänker inte dra några förhastade slutsatser nu men jag tror att hon trollar Skeptisk

jag kan ha fel absolut men den brukar skapas tycka-synd-om trådar ibland

Har också funderat kring detta ärligt talat 


   
SvaraCitera

antar att du gjorde denna tråd mer för att få uppmärksamhet än för att få råd, men be människor som kan hjälpa dig om hjälp istället. typ lurator/bup/etc


   
SvaraCitera