Aviseringar
Rensa alla

Skaffa barn eller inte?


Sandra
Ämnesstartare

Ska vi verkligen skaffa barn med denna överpopulation av människor på vår planet? Kan vi inte bara ha sex Glad finns det någon som inte vill ha barn?


   
Citera

Tycker vi borde lära av kineserna och införa att man endast får ha ett barn. 


   
SvaraCitera

Barnskaffning borde avskaffas pga det finns för många pedofiler, inte av några andra anledningarIcke!

Hjärta


   
SvaraCitera
Sandra
Ämnesstartare

eller hur haha, världen hade varit en bättre plats om man skaffade högst två


   
SvaraCitera

fan vad trashiga shorts


   
SvaraCitera

barn e ju fett söta hallå?!


   
SvaraCitera
Sandra
Ämnesstartare

Storchen84:
Barnskaffning borde avskaffas pga det finns för många pedofiler, inte av några andra anledningarIcke!

Hjärta

Eller så kan föräldrar börja uppfostra sina barn (blir så arg över hur dåliga föräldrar det finns, ingen diciplinerar sina ungar idag. Alla ungar är så bortskämda och föräldrar är så svaga att säga nej eller avstå från att ge sitt barn läsk - hur korkat får man vara?) eller använda kondom...


   
SvaraCitera

Jag vill inte ha barn! 

Värsta som finns efter jag såg på 16 & pregnant och unga mödrar, men för livet!

Fast beror ju på.. om man har tid osv.


   
SvaraCitera

 Barn är ju fett härliga, jag ska ha minst 3!


   
SvaraCitera

Jag vill jättegärna ha barn. /Egoistisk 


   
SvaraCitera

Jag vill ha barn. Jag ska uppfostra dom så dom gör världen bättre.


   
SvaraCitera

Jag har en dotter på snart 5 år, och att uppfostra ett barn är bland det viktigaste & meningsfulla jag någonsin gjort, är bara synd att det finns så många föräldrar ute i världen som anser annat. Så ja, jag skulle nog vilja ha en knatte till sen i framtiden. Men det får tiden utvisa hur det blir.


   
SvaraCitera

Jag skulle nog känna att mitt liv vore ganska meningslöst om jag inte hade barn. Har ej barn nu iofs, men menar i framtiden. Vill ha. 


   
SvaraCitera

Ska skaffa barn nån gång i framtiden 


   
SvaraCitera

Jag tycker att fler borde adoptera istället för att skaffa så många biologiska barn.


   
SvaraCitera