Aviseringar
Rensa alla

Skaffa en flickvän!


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille som går i sjuan och är kär i en tjej som går i en av mina parallell klasser. Vi har även språk tillsammans.
Jag får ofta höra att jag är social och glad och att jag har bra klädsmak.
Men har aldrig haft några seriösa förhållanden och jag vet inte hur jag ska få henne intresserad i mig.
Så hur ska jag göra?

ÄNDRAT 2012-11-24 09:04
Hej


   
Citera

Börja med att prata med henne, under lektioner och raster, se om ni trivs tillsammans helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ensam och rädd:

Börja med att prata med henne, under lektioner och raster, se om ni trivs tillsammans helt enkelt.

Försöker prata med henne på lektionerna när jag får chansen, men vi har inte raster samtidigt så det går inte


   
SvaraCitera

Prata någon annanstans då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Prata någon annanstans då!

Men vart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seattle:

Hej! Jag är en kille som går i sjuan och är kär i en tjej som går i en av mina parallell klasser. Vi har även språk tillsammans.Jag får ofta höra att jag är social och glad och att jag har bra klädsmak.Men har aldrig haft några seriösa förhållanden och jag vet inte hur jag ska få henne intresserad i mig. Så hur ska jag göra?

Du kan inte få henne att gilla dej utan de kanske händer eller kanske inte.
1. Antingen sett dej vid henne och börja prata med henne om allt möjligt, kanske blir så att ni alltid sitter med varan tillslut på lektionen ni har tsm.
2. Eller så säger du att du gillar henne och undrar om hon vill göra nåt efter skolan.

Förslag 1 är säkraste men kan få dej att bli bara vän me henne och inte mer.


   
SvaraCitera

Skolka så att ni har raster samtidigt då. Komigen!!!!!


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Gör helikoptern, brudar blir alltid impade av helikoptern.[cool]


   
SvaraCitera

SLCD:

Gör helikoptern, brudar blir alltid impade av helikoptern.

Ohh really [cool]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

mrman:

Ohh really

Har du missat det? [cool]


   
SvaraCitera

SLCD:

Har du missat det?

Ja, måste testa det [crazy]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

mrman:

Ja, måste testa det

Som the naked-man på steroider [y]


   
SvaraCitera

SLCD:

Som the naked-man på steroider

Yeee [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske formulerade mig fel. Hur ska jag visa att jag gillar henne?
Vad är nästa steg?
Och om ni undrar så verkar hon gilla mig


   
SvaraCitera

Kom alltid ihåg, att även om hur mycket du älskar henne så kommer du bli sårad i slutet... ifall du är person som förlitar dig på andra för mycket och är extremt känslomässig så varnar jag dig redan nu, du kommer bli sårad ju mer känslomässig du är desto mer sårad blir du. Lycka till.


   
SvaraCitera