Aviseringar
Rensa alla

Skaffa jobb! TRUCKFÖRARE?!


Ämnesstartare

Tickstart:

doktorand

Birger:

massa om lastbilar

Doktorand med busskörkort. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du är ju jess, truckförarN! [blush]

har aldrig kört truck [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har aldrig kört truck [crazy]

naw va men du jobbar ju för tusan med sånt!!! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

naw va men du jobbar ju för tusan med sånt!!! [blush]

jag jobbar inte med nåt! men när jag har jobbat med det har jag bara jobbat på marknivå och därför inte fått lära mig köra truck [crazy] fast fick styra lite en gång när jag åkte med pappa [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Doktorand med busskörkort. [smile]

Fourier- och Laplacetransformationer, hjälp mej [sad]

enhimmelskdrog:

jag jobbar inte med nåt!

aw är du en sån där arbetssökande ungdom [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

aw är du en sån där arbetssökande ungdom [blush]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[cute]

naw :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Fourier- och Laplacetransformationer, hjälp mej [sad]

Har gjort lite sådant i en kurs. Och i en annan kurs ingick det men jag skippade.
Kan tyvärr inte hjälpa. [n]


   
SvaraCitera

Tickstart:

slösa inte din tid med gymnasiet iaf, såvida du inte går typ el, bygg, transport eller nån sån skitannars tror jag inte truckförare är något yrke, mer eller mindre alla som jobbar på lager får köra tryck, å andra sidan finns det ju rätt feta truckar med, såna som väger typ 30 ton.. var kanske såna du menade

Känns ganska bra att genomföra en gymnasial utbildning så man har möjlighet att plugga vidare om man vill. Sen är truckförare visst ett yrke som kräver utbildning. Vanligast är att man tar A+B kort för att köra de "vanliga" truckarna. Sen finns C kort för de "större" truckarna. Läs mer här om du är intresserad, de tar upp det bra: http://truckkort24.nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kille jobbar som truckförare och dom fick utbildningen för att få köra truck på plats. Dock var krav att man fyllt 18 år och hade gymnasial utbildning så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man fråga varför du inte går på gymnasiet? Tre år av ditt liv som innebär en mycket större chans att få jobb och dessutom kan du ta dig in på högskola om det skulle bli aktuellt. Det finns ju chill-program där man mest sover sig genom gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

slösa inte din tid med gymnasiet iaf, såvida du inte går typ el, bygg, transport eller nån sån skit

men vad knasig du är


   
SvaraCitera

kkärlek:

Det finns ju chill-program där man mest sover sig genom gymnasiet.

går man sådana kanske man inte har så mycket att göra på högskolan sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om man hade utbildad sig till frisör på gymnasiet och pluggat upp det som fattades på distans sedan medan man jobbade. typ alla frisörer jag träffat säger att det är lätt att få jobb. blev för ett tag sedan klippt av någon liten nittonåring som basade över en hel salong när chefen var mammaledig. hon ba jaaaa det är bra penngarr och allt, utan att jag frågat. gulli var hon, men sedan kom det in en handikappad man som hon snäste av och då ville jag slå henne. hårt.


   
SvaraCitera