Aviseringar
Rensa alla

Skaffa ny hobby, men vad?


Ämnesstartare

Har alltid fascinerats av människor med ett riktigt genuint intresse för en hobby av något slag och tänkte nu ta hjälp av er för att komma på någonting som jag själv kan ägna min lediga tid åt...förutom plugg och kompisar så känns det som att något saknas i mitt liv.

Är jättetacksam för tips på alla möjliga saker mellan himmel och jord, lättare att få inspiration med fler huvuden än mitt eget [smile]


   
Citera

prostitution.


   
SvaraCitera

Träning?
Någon form av handarbete?
Skapa musik?
Måla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Träning?
Någon form av handarbete?
Skapa musik?
Måla?

Jo träning håller jag på med, 2 dagar i veckan...men det känner jag är en lagom nivå för mig. Orkar inte springa på gymmet varje dag!

Har faktiskt funderat på att lära mig sticka men det känns som jag kommer tröttna på det rätt snabbt, men det är ett bra tips för det finns massa roligt handarbete [smile]

Skulle jättegärna gå med i en kör men jag har tyvärr lite lätt scenskräck så det skulle inte funka med uppträdanden och så. Utgår ifrån att man gör sånt en del i en kör...
Att spela instrument locka inte.

Måla = typ det jag är sämst på av allt i hela världen[sad]


   
SvaraCitera

fotografering, något instrument, språk, filmskapande, teater?


   
SvaraCitera

videung:

prostitution.

Hahaha. skön

Skejta [smile]

P1010004.JPG


   
SvaraCitera

Typ lära dig bli dyngbra på "munarbete och handarbete"? 😉


   
SvaraCitera

MichelleMarie:

Skulle jättegärna gå med i en kör men jag har tyvärr lite lätt scenskräck så det skulle inte funka med uppträdanden och så. Utgår ifrån att man gör sånt en del i en kör...
Att spela instrument locka inte.

Men kör kan väl inte vara så farligt? Man står stilla som ett ljus bland en massa andra och om du sjunger falskt är det bara att kolla snett på personen bredvid. [badgrin]
Och så kan du ju överkomma scenskräcken och det är väldans bra!


   
SvaraCitera

Pussla!


   
SvaraCitera

Samla frimärken
Fotografera
Läsa böcker
Datorspel
Spela piano/gitarr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men kör kan väl inte vara så farligt? Man står stilla som ett ljus bland en massa andra och om du sjunger falskt är det bara att kolla snett på personen bredvid.
Och så kan du ju överkomma scenskräcken och det är väldans bra!

Haha jo det förstås [smile]
Får se kanske vågar prova ändå!

knuttetiin:

Skejta

Tycker faktiskt det är skitcoolt med tjejer som skejtar men tyvärr är jag för feg för att åka själv [crazy]


   
SvaraCitera

springskytte


   
SvaraCitera

MichelleMarie:

Tycker faktiskt det är skitcoolt med tjejer som skejtar men tyvärr är jag för feg för att åka själv [crazy]

Hihi [blush] ja vi är coola.
hehe, men om du är feg så kan du ju börja med longboard, det är mest cruising.


   
SvaraCitera

dansa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samla på insekter och skapa olika farmar för dem, haha! [cheers]

Hålla på med textil?, Sticka?, Trolla?, Basejumping?, Lära dig imitera djur (typ brunstiga älgar, valar och sådant), skriv ner vädret och tempraturen för varje dag och förvara det i en bok så att du kan berätta för dina barnbarn att du vet vilket väder det var den femte april 2010, lär dig en massa roliga historier, lär dig dribbla med basketboll, lär dig slåss, spela trummor....[smile]


   
SvaraCitera