Aviseringar
Rensa alla

skaffa tjej


mwo
 mwo

hönzgoggel:
Det räcker med skills. You know, like nunchuku skills, bow hunting skills, computer hacking skills... Girls only want boyfriends who have great skills.

Jag gillar dina skillz. Gå på Comic-con dejt? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är i våran natur att välja en livs partner som är attraktiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va bra i sängen är alltid en början 


   
SvaraCitera

mwo: Jag gillar dina skillz. Gå på Comic-con dejt? 😉

Heck yes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det viktiga är att du är självsäker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skall bära statusmarkörer och maktsymboler, ty då drypa fitterna; kvinnan vill ha en stark beskyddare som kan dominera övriga män och säkra hemfriden. inuti hemmet skall han ständigt ironisera och uttrycka missnöje över de allra mest triviala saker och ting. ibland använder han ett vapen för att skada eller döda en annan människa. 

i övrigt är utseendet inte viktigt. det är kvinnan som värderas för sina gener och sin allmänhälsa medan mannen är att likna vid en utbytbar drönar-robot som värderas endast för sina prestationer och sin aktuella och förutsedda ställning i det sociala spelet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trots att du är sarkastisk stämmer egentligen allt förrutom det där om att uttrycka missnöje.

Män som dödar med vapen är hett. De som dödar utan vapen är ännu hetare.

Gamlefarbror Pastill:
du skall bära statusmarkörer och maktsymboler, ty då drypa fitterna; kvinnan vill ha en stark beskyddare som kan dominera övriga män och säkra hemfriden. inuti hemmet skall han ständigt ironisera och uttrycka missnöje över de allra mest triviala saker och ting. ibland använder han ett vapen för att skada eller döda en annan människa. 

i övrigt är utseendet inte viktigt. det är kvinnan som värderas för sina gener och sin allmänhälsa medan mannen är att likna vid en utbytbar drönar-robot som värderas endast för sina prestationer och sin aktuella och förutsedda ställning i det sociala spelet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:
Trots att du är sarkastisk stämmer egentligen allt förrutom det där om att uttrycka missnöje.

Män som dödar med vapen är hett. De som dödar utan vapen är ännu hetare.

jag har länge drömt om att en dag få döda en fiende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

jag har länge drömt om att en dag få döda en fiende

Nice. Jag är inte tillräckligt alfa eller sinnesjuk för det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

Nice. Jag är inte tillräckligt alfa eller sinnesjuk för det. 

inte jag heller är bara tillräckligt true


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä men du får inte va ful, sålänge du inte har mkt cashhhhhhhhhhh


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

hönzgoggel:

Heck yes!

Ska vi klä ut oss? 😉


   
SvaraCitera