Aviseringar
Rensa alla

Skaffa tjejs telefonnummer


timeisrunningout:

Jag vill säga "[chocked]" men samtidigt låter det inte alltför långt borta från vad jag skulle kunna göra i ett onyktert tillstånd, så jag säger "[party]" istället!

Fast detta var innan jag började dricka. [cute] Var 14-15 något. [cute]


   
SvaraCitera

MarioLL:

Skulle jag kunna göra. Undra bara vad hon får för tanke när jag helt plötsligt vill ha hennes nummer?
"Shit, han gillar mig :S", eller "Ååh, nice". Aah, du fattar 😛

Det är vinna eller försvinna helt enkelt. Antingen så blir hon positivt eller negativt överraskad.
Chansa. Du har inget att förlora precis?

MarioLL:

Fast jag har tankarna fast på att det borde vara bättre att ge mitt nummer för då har hon valet att ringa/messa mig ifall hon är intresserad.

Exakt!

MarioLL:

Just de ja! Glömde att nämna att hon bor 6 mil ifrån mig. Vilket också är ett litet problem. Har varit ihop med en tjej som bor 40 mil ifrån mig så för mig är det inga jätteproblem. Lite småskönt att inte bo precis grannar henne så 😛

Precis, 6 mil är ingenting.


   
SvaraCitera

MarioLL:

Jag skulle ju kunna fråga henne ifall hon tänker komma på fredagen, så jag har någon att dansa med? 😉

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Huve:

tycker du ska adda henne på facebook, på så sätt kan du få tag på allt, telefonnummer, hotmail mm.

Känns inte riktigt som att det är första grejen jag borde göra. Allt runt en kvinna är en fråga om "tajming" för hur olika saker skall tolkas.
Borde jag inte först se till att få henne att komma på fredagarna och dansa genom att säga......?

micitic:

Säg att hon är helt klart roligast att dansa med, o fråga om hon vill hänga m på fredag [smile]

Vilket jag tyckte var en riktigt smart plan micitic 🙂
Tackar för det tipset 😀

köttfärssås:

Vet du vad hon heter finns ju eniro/hitta?[confused]

Hehe, been there, done that 😉
Och oavsett om jag hade hittat något så skulle jag inte kunna använda mig av det. Går liksom inte att bara ringa henne eller SMSa och säga vem man är. Det är ju stalking på ganska hög nivå ^^

antrax:

Ah, den.

Tyckte också att den skulle fungera bra. Har en kompis som gjorde precis samma sak. Dock så hade han ett visitkort att ge ut. Då ser det ju lite snyggare ut än att redan ha skrivit ner till namn och telefonnummer på en liten lapp 😛

Eller så försöker jag få det till att hon skriver upp det i sin mobil. Och jag tar självklart inte hennes nummer. Tycker att där skall hon få ha valet själv att höra av sig om hon vill eller strunta i det om hon inte är intresserad.

Men jag gillar ju den varianten bäst med ett visitkort.
Fick en liten snabb idé. Kan ju göra en prototyp av ett visitkort. Sen säga det att hon fick den klara varianten som skall ut och massproduceras sen. Det kommer få henne att känna sig speciell (Y)

Jonnybravo91:

Fick tag i en tjejs adressuppgifter en gång genom att hacka mig in på landsstingets datorer och få ut hennes läkarjournal eller vad fan det var.

Okeeeeej? Aja, den varianten behövde jag som tur var inte testa 😛
Då måste jag fråga! Hur? Det enda jag kan tänka mig är SQL-injections annars är det ganska avancerad hacking vi pratar om ^^

Pendulum:

Chansa. Du har inget att förlora precis?

Hehe, jorå :/
Skulle det gå åt h**v**e så kommer det ju bli en lite smått pinsam timma en gång i veckan. We are stuck in the same cage, so to speak 😛


   
SvaraCitera

MarioLL:

Hehe, jorå :/
Skulle det gå åt h**v**e så kommer det ju bli en lite smått pinsam timma en gång i veckan. We are stuck in the same cage, so to speak 😛

Aha, men äh chansa ändå. Du lär ju ångra dig förr eller senare annars. [smile]


   
SvaraCitera

MarioLL:

Då ser det ju lite snyggare ut än att redan ha skrivit ner till namn och telefonnummer på en liten lapp 😛

Va? [shake]

MarioLL:

Eller så försöker jag få det till att hon skriver upp det i sin mobil.

Ja, tänkte främst detta.

MarioLL:

Sen säga det att hon fick den klara varianten som skall ut och massproduceras sen. Det kommer få henne att känna sig speciell (Y)

Hahaha! Ja, speciell...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

Aha, men äh chansa ändå. Du lär ju ångra dig förr eller senare annars. [smile]

Precis, gör man det inte så lär man ångra att man inte gjorde det. Och blir man "dissad" så lär man ångra det också så.
Win-Win, eller nått ^^

antrax:

Va? [shake]

Menade att det ser bättre ut att faktiskt ha ett visitkort att ge så tjejen får välja själv än att tvinga ge henne sitt nummer för att få kontakt.
Än att ha sitt nummer uppskrivet med namn på en lapp som man ger henne. Det ser ju bara så förutsägbart och genomtänkt vilket inte inte skall vara, på ett sätt ^^

Det får bli att antingen göra en liten prototyp av ett visitkort på ett eller annat sätt. Eller köra på den lättare varianten, få henne att skriva upp mitt nummer (Y)


   
SvaraCitera

MarioLL:

Menade att det ser bättre ut att faktiskt ha ett visitkort att ge så tjejen får välja själv än att tvinga ge henne sitt nummer för att få kontakt.

Jamen, mobiiiiil!
Det vanliga.
Minst konstiga.
Störst chans att få alt. ge nr utan att vara 1 freak.

MarioLL:

Än att ha sitt nummer uppskrivet med namn på en lapp som man ger henne. Det ser ju bara så förutsägbart och genomtänkt vilket inte inte skall vara, på ett sätt ^^

Men alltså, har du ett eget företag eller är du frilansare eller jobbar du ens med något? Lite weird att ha ett visitkort annars. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Men alltså, har du ett eget företag eller är du frilansare eller jobbar du ens med något? Lite weird att ha ett visitkort annars. [shake]

Hehe, pluggar för tillfället men jobbar som konsult på sidan av. Samt att jag driver eget (Y)
Så jag har två anledningar att ha visitkort. Dock inget jag har brytt mig om att skaffa 😛


   
SvaraCitera

MarioLL:

Hehe, pluggar för tillfället men jobbar som konsult på sidan av. Samt att jag driver eget (Y)

Okej då är det chill.
Gör det tjusigt bara. Kan lätt se skrytigt ut om man langar visitkort i annat än jobbsammanhang.


   
SvaraCitera

MarioLL:

Win-Win, eller nått ^^

Yes. [party]


   
SvaraCitera

MarioLL:

Okeeeeej? Aja, den varianten behövde jag som tur var inte testa 😛
Då måste jag fråga! Hur? Det enda jag kan tänka mig är SQL-injections annars är det ganska avancerad hacking vi pratar om ^^

Det är givetvis hemligt då jag hade kunnat få fängelse för det. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en kompis som gjorde det. Fungerade ganska bra (Y) Tog typ 10 minuter så hade han ett SMS av den tjejen 😛
TUUUUR! xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det är givetvis hemligt då jag hade kunnat få fängelse för det. [cute]

Du kan säga hur mycket du vill på ett forum. Våra kära polisen får inte göra något om dem inte har sett dig "in action" eller om du skryter med det var dagligen på nätet 😛


   
SvaraCitera

MarioLL:

Du kan säga hur mycket du vill på ett forum. Våra kära polisen får inte göra något om dem inte har sett dig "in action" eller om du skryter med det var dagligen på nätet 😛

Låt säga att jag har lite kontakter inom den offentliga sektorn som hjälpte mig på traven då. [cute]


   
SvaraCitera