Aviseringar
Rensa alla

Skaffa vänner inför sommaren/möta nya människor


dwadw
Ämnesstartare

Är nog dumt nu med dessa tider men planerar inte riktigt att möta tiotals personer eller något utan vill bara ha någon att umgås med under sommaren.

Vet inte hur jag ska gå till väga, bor inte i någon storstad så finns egentligen inte så mycket att göra och mina enda intressen lär ju nog bara vara musik och skating.

Har ju en kompis som jag har haft sedan man gick på dagis men han är så sjukt introvert så det bara blir så han kommer man inte kunna hitta på något ute.


   
Citera

internetvänner är ju en bra grej! Glad


   
SvaraCitera

dwadw:
Är nog dumt nu med dessa tider men planerar inte riktigt att möta tiotals personer eller något utan vill bara ha någon att umgås med under sommaren.

Vet inte hur jag ska gå till väga, bor inte i någon storstad så finns egentligen inte så mycket att göra och mina enda intressen lär ju nog bara vara musik och skating.

Har ju en kompis som jag har haft sedan man gick på dagis men han är så sjukt introvert så det bara blir så han kommer man inte kunna hitta på något ute.

Det gäller helt enkelt att vara kreativ.. sitta ute i solen och pyssla med  något som ni båda  tycker är roligt och spännande? 


   
SvaraCitera
L Y S

dwadw: Vet inte hur jag ska gå till väga, bor inte i någon storstad så finns egentligen inte så mycket att göra och mina enda intressen lär ju nog bara vara musik och skating.

Finns det andra ungdomar på orten med liknande intressen?

Om inte, kan du tänka dig att resa en bit för att umgås, eller även prova på annan hobby?


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

L Y S:

Finns det andra ungdomar på orten med liknande intressen?

Om inte, kan du tänka dig att resa en bit för att umgås, eller även prova på annan hobby?

Orten jag bor i är det väl mest epa raggare och de är inte nå roliga att vara med. Annars att resa någonstans hade varit roligt då jag har hållit mig inom dalarna princip hela mitt liv haha.


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Little-Traci:

Det gäller helt enkelt att vara kreativ.. sitta ute i solen och pyssla med  något som ni båda  tycker är roligt och spännande? 

Jo asså vi har planer att dra och grilla om jag tar körkortet till sommaren men annars vet jag att jag inte kommer få ut honom.


   
SvaraCitera

dwadw:

Jo asså vi har planer att dra och grilla om jag tar körkortet till sommaren men annars vet jag att jag inte kommer få ut honom.

Jo men grilla funkar ju jättebra? finns det typ inget annat du tror han skulle gilla? gillar ni hålla på med pyssel? eller måla/spela spel m.m fråga hon vad han gillar pyssla med..


   
SvaraCitera
Smilen

Att möta dem på internet är ett alternativ.


   
SvaraCitera

Smilen:
Att möta dem på internet är ett alternativ.

En som faktiskt håller med mig. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
L Y S

dwadw: Orten jag bor i är det väl mest epa raggare och de är inte nå roliga att vara med. Annars att resa någonstans hade varit roligt då jag har hållit mig inom dalarna princip hela mitt liv haha.

Hur går det? Har du hittat någon att umgås med?


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

L Y S:

Hur går det? Har du hittat någon att umgås med?

Nä haha.


   
SvaraCitera
L Y S

dwadw: Nä haha.

Inte lätt det där när ens intressen avviker från mängden. Kan du ta kontakt med folk som delar ditt intresse via sociala medier och sen kanske träffas irl?


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

L Y S:

Inte lätt det där när ens intressen avviker från mängden. Kan du ta kontakt med folk som delar ditt intresse via sociala medier och sen kanske träffas irl?

Nej asså jag vet inte riktigt vart jag skulle kunna göra det, använder inte direkt några sociala medier där jag kan ta kontakt med folk. Har ju snapchat men ingen där som jag skulle kunna riktigt kontakta. Försökte ju även med en gammal vän men han sket i och svara.


   
SvaraCitera
He03
 He03

Jag har samma problem, min sociala ångest hjälper inte direkt.


   
SvaraCitera

Träffade en vän för första gången sedans nian så typ ny vän


   
SvaraCitera