Aviseringar
Rensa alla

Skakig i benen


Ämnesstartare

För 2 v sen ungefär så var jag nervös för en sak som jag inte är nu och blir alltid skakig då nästan, men det håller i sig nu istället för och gå bort, så fort jag böjer på benen lite så skakar jag jätte mycket o ramlar nästan ihop och kan knappt stå på 1 ben längre. Gick ner 4½ kg på 1 av dom veckorna så det kanske är därför eller? Läskigt iaf..


   
Citera
Ämnesstartare

jo har också så kan nog vara nåt nervfel men läker säkert med tiden

har haft så i typ 4 månader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha okej, ja är så i båda benen med ju så det är lite läskigt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

även när jag sitter så känner jag av det lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Parkinson i benen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Parkinson i benen?

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går på antidepressiv medicin btw som jag bytte sort för 1 mån sen ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske har någon slags brist. ta blodprov. b12brist kan det vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

går på antidepressiv medicin btw som jag bytte sort för 1 mån sen ungefär.

skulle tippa på det, kolla om det står nåt på biverkningar

det verkar lite konstigt att du skulle fortsätta skaka för något du var nervös över för 2 veckor sedan


   
SvaraCitera

lemuu:

Gick ner 4½ kg på 1 av dom veckorna så det kanske är därför eller? Läskigt iaf..

gick du ner medvetet? Det skulle kunna vara magnesiumbrist. Då funkar inte nerverna som dom ska. Det kan man lätt få ifall man gått ner i vikt snabbt eftersom det försvinner en hel del vätska. Andra symptom på magnesiumbrist kan vara tex: Nedstämdhet, torrt hår och torr hy, trötthet och frusenhet.

Du kan ju fundera på om nått av det oxkså stämemr. Isåfall kan du köpa magnesiumtillskott på apoteket eller hälsokosthanddel [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

greentea:

Du kan ju fundera på om nått av det oxkså stämemr. Isåfall kan du köpa magnesiumtillskott på apoteket eller hälsokosthanddel [cool]

aha okej, ja precis, är lite darrig fortfarande men inte lika ändå eftersom jag börjat äta mer igen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera