Kudhos: Och det är bröstvårtor... En annan grej om varje skyltdocka ska ha en balle som ger "bula".man vill väl se hur plagget ska se ut på en själv (tänker här kalsonger) och då är det ju nödvändigt. de flesta manliga skyltdockor har väl bulor?
isola:ja men asså jag tänkte balle som i en stor balle som sitter åt sidan på byxorna så när du handlar jeans så ser du som kille hur jeansen ser ut ifall du får bångestånge i dem. FÖR DET FÅR MAN VARE SIG MAN VILL ELLER EJ :(((
man vill väl se hur plagget ska se ut på en själv (tänker här kalsonger) och då är det ju nödvändigt. de flesta manliga skyltdockor har väl bulor?
Positiv: de borde ha en öppning i fittan ocksåviktigt för hur plagget ska se ut faktiskt..
isola:ja, även manliga modeller som fotas i underkläder brukar stoppa lite extra grejer i kallingarna för att det ska ge en ''bula'' slash sprida mer komplex i samhället
man vill väl se hur plagget ska se ut på en själv (tänker här kalsonger) och då är det ju nödvändigt. de flesta manliga skyltdockor har väl bulor?
Kudhos:
ja men asså jag tänkte balle som i en stor balle som sitter åt sidan på byxorna så när du handlar jeans så ser du som kille hur jeansen ser ut ifall du får bångestånge i dem. FÖR DET FÅR MAN VARE SIG MAN VILL ELLER EJ :(((
kakakaka: ja, även manliga modeller som fotas i underkläder brukar stoppa lite extra grejer i kallingarna för att det ska ge en ''bula'' slash sprida mer komplex i samhälletja precis, men det betyder ju ej att det ska vara helt platt.
isola:klart, men det räcker väl fint om man redan har en kuk.
ja precis, men det betyder ju ej att det ska vara helt platt.
isola: Häromdagen blev jag uppmärksammad på att mina bröstvårtor syntes igenom mina plagg (det var kallt ute) och att det verkligen inte var lämpligt, och jag kände lite skuld på något sätt.+__+ hett :$ kallt
FruLiten:haha, the other redditor on UM.
fick mig att tänka på
mynona: Ja. De ska efterlikna människans anatomi. Ansikten kan de lika gärna strunta i för att undvika komplexska man ha tjocka också eller
Positiv:Nä sånt bryr jag mig inte lika mycket om måste jag medge. Men man kan gott gjuta dem eller hur de nu tillverkas i normalviktig storlek. Jag ändrar ju aldrig vikt oavsett vad jag äter så jag har aldrig behövt intressera mig för sånt. Någon mer viktengagerad kan säkert svara bättre.
ska man ha tjocka också eller