Aviseringar
Rensa alla

Skall skyltdockor ha bröstvårtor?


Ämnesstartare

Expanderad poll, skriv gärna om huvudena skall ha ansikten eller inte med om ni svarar ja till det


   
Citera
Ämnesstartare

finns väl skyltdockor med armar och huvuden Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: finns väl skyltdockor med armar och huvuden Skeptisk

Ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstade nej men jag vetifan alltså. Bröstvårtor är ju jäkligt sexualiserade och tabubelagda så kanske är det bra att de har det för att visa att det är helt jävla naturligt. 
Häromdagen blev jag uppmärksammad på att mina bröstvårtor syntes igenom mina plagg (det var kallt ute) och att det verkligen inte var lämpligt, och jag kände lite skuld på något sätt. Men sedan kom jag på att vafan, jag är ju helt jävla påklädd och ska inte behöva stoppa grejer i bhn bara för att min frusna kropp var "fel.".


   
SvaraCitera
Kudhos

Ja eftersom dockorna ska representera kunden och då borde den vara så anatomiskt korrekt som möjligt. Och det är bröstvårtor... En annan grej om varje skyltdocka ska ha en balle som ger "bula". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Och det är bröstvårtor... En annan grej om varje skyltdocka ska ha en balle som ger "bula".

man vill väl se hur plagget ska se ut på en själv (tänker här kalsonger) och då är det ju nödvändigt. de flesta manliga skyltdockor har väl bulor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de borde ha en öppning i fittan också Glad


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

man vill väl se hur plagget ska se ut på en själv (tänker här kalsonger) och då är det ju nödvändigt. de flesta manliga skyltdockor har väl bulor?

ja men asså  jag tänkte balle som i en stor balle som sitter åt sidan på byxorna så när du handlar jeans så ser du som kille hur jeansen ser ut ifall du får bångestånge i dem. FÖR DET FÅR MAN VARE SIG MAN VILL ELLER EJ :((( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Positiv:
de borde ha en öppning i fittan också Glad

viktigt för hur plagget ska se ut faktiskt..

isola:

man vill väl se hur plagget ska se ut på en själv (tänker här kalsonger) och då är det ju nödvändigt. de flesta manliga skyltdockor har väl bulor?

ja, även manliga modeller som fotas i underkläder brukar stoppa lite extra grejer i kallingarna för att det ska ge en ''bula'' slash sprida mer komplex i samhället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

ja men asså  jag tänkte balle som i en stor balle som sitter åt sidan på byxorna så när du handlar jeans så ser du som kille hur jeansen ser ut ifall du får bångestånge i dem. FÖR DET FÅR MAN VARE SIG MAN VILL ELLER EJ :((( 

+1 jobbigt att runka upp den varje gång man är i ett provrum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker de borde ha varierande storlek på kuk/blygdläpp osv faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: ja, även manliga modeller som fotas i underkläder brukar stoppa lite extra grejer i kallingarna för att det ska ge en ''bula'' slash sprida mer komplex i samhället

ja  precis, men det betyder ju ej att det ska vara helt platt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja  precis, men det betyder ju ej att det ska vara helt platt.

klart, men det räcker väl fint om man redan har en kuk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Häromdagen blev jag uppmärksammad på att mina bröstvårtor syntes igenom mina plagg (det var kallt ute) och att det verkligen inte var lämpligt, och jag kände lite skuld på något sätt.

+__+ hett :$ kallt


   
SvaraCitera
mynona

Ja. De ska efterlikna människans anatomi. Ansikten kan de lika gärna strunta i för att undvika komplex


   
SvaraCitera