Aviseringar
Rensa alla

Skandal!!!!!


Ämnesstartare

Efter en mods otroliga övertramp och maktberusning
igår kväll så blev jag låst i en vecka för ot i klotter (!!!!!)
Fader Åtta har nu ordnat upp detta och har har förhoppningsvis gett vederbörande en hårdragning han sent ska glömma.

Nu byter jag ämne: (mm för detta är klotter, och då får man göra så)
Hoppas att ni alla har en bra dag trots detta hemska väder!
Jag har ont i mitt knä efter en massa simning igår. Hörde hur det knäckte till under vattnet i det, hur åtgärdas detta?
Kan ingenting om träningsskador.


   
Citera

isola:

Jag har ont i mitt knä efter en massa simning igår. Hörde hur det knäckte till under vattnet i det, hur åtgärdas detta?

vänta någon dag, se om det blir bättre
annars:

sjukgymnast/naprapat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VEM VAR DET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

VEM VAR DET

Aristoteles

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ang outande: man ska stå för sina misstag + det var fullt synligt på min sida igår vem som låst mig!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blivande_japan:

sjukgymnast/naprapat

Får göra så. Tänkte inte så noga på det när det knakade till sådär, men på kvällen när jag lagt mig gjorde det sjukt ont. [sad]
Hade lite ont innan jag gick och simmade också, men det var knappt märkbart så jag simmade ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

detta hemska väder!

??


   
SvaraCitera

isola:

Får göra så. Tänkte inte så noga på det när det knakade till sådär, men på kvällen när jag lagt mig gjorde det sjukt ont.

har varit med om att jag fått skitont och det knakat till när jag simmat, men för mig har det alltid gått över typ direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

??

Storm och regn! Fast nu är det lite sol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken fjant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Storm och regn! Fast nu är det lite sol.

Har varit fint väder här, hela dagen! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur kan man få ont när man simmar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

naprapat

Kan rekommendera naprapathögskolans klinik. 170 sverigedollars för en undersökning gjord av naprapatstudent under överseende av handledare.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Och angående låsningen så antar jag att han hade försökt utöva utpressning mot dig. Upplåsning bytes mot sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Och angående låsningen så antar jag att han hade försökt utöva utpressning mot dig. Upplåsning bytes mot sex.

Väntade inte på det kravet, kontaktade högre instans omedelbums ist. [cool]

Myksa:

Kan rekommendera naprapathögskolans klinik. 170 sverigedollars för en undersökning gjord av naprapatstudent under överseende av handledare.

Ingår massage? Behöver verkligen massage!

kebu12:

hur kan man få ont när man simmar[sad]

Va, det är ju som all annan träning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Va, det är ju som all annan träning

nej, simmar gör man ju om man har ont i knäet oftast[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag låste dig efter att du i provocerande syfte förstört en tråd. Du fick en enda poäng och det tycker jag man kan ta om man medvetet försöker förstöra andras trådar. Men Åtta hade förståelse så några hårda tag fick jag ej.

Men tydligen så är det ok att gå off topic och förstöra trådar, sådant får man ej varnas för^^(i klotter då)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Att du låstes är dock frukten av att du redan har så många varningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kontaktade högre instans omedelbums ist. [cool]

Är Åtta sexigare? [bigsmile]

isola:

Ingår massage? Behöver verkligen massage!

Första passet är mest undersökning då de rycker, vrider och petar för att hitta felet. Sedan om behandlingen är massage så får du det. Men risken finns ju att du ska träna knät med exempelvis balansplatta.


   
SvaraCitera