Aviseringar
Rensa alla

Skapa konto på youtube?!


Ämnesstartare

När jag vill skapa ett nytt konto på youtube så måste jag ange mitt mobilnummer så att jag kan få en verifieringskod via sms, men jag får ju aldrig koden. Har provat flera gånger och det har gått en halvtimme nu.

Jag lyckades dock skapa ett konto först men angav mitt rikiga för- och efternamn som jag sedan är tvungen att ha som användarnamn. Och det går inte att ändra. Så jävla sjukt!!!! Varför ska det vara så krångligt att skapa ett konto?? Fan vad jag hatar youtube nu. [mad]

Har ni lyckats skapa ett konto på sistone? Hur fan gjorde ni? [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Fabregas:

När jag vill skapa ett nytt konto på youtube så måste jag ange mitt mobilnummer så att jag kan få en verifieringskod via sms, men jag får ju aldrig koden. Har provat flera gånger och det har gått en halvtimme nu.

Satte du +46 framför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Satte du +46 framför?

Jag valde Sverige som land. Räckte inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabregas:

Jag valde Sverige som land. Räckte inte det?

Jo, det gör det kanske. [blush] Var längesedan jag skapade mitt YT-konto. Men var tvungen att länka samman det med gmailaddress när google köpte youtube (eller vad dom nu gjorde). [sad] Så om du har gmailkonto kan du logga in med det på youtube.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det fungerade nu när jag tog röstsamtal istället för SMS.

Sjukt bara att jag var tvungen att ha ett förnamn och efternamn som användarnamn. [sad]


   
SvaraCitera