Aviseringar
Rensa alla

Skapa modeblogg


Ämnesstartare

Tja.
Vet inte helt om jag har skrivit detta rätt men men. Såg på framsidan om olika tips på jobb ett jobb jag alltid velat ha är journalist. Har länge funderat på att starta en blogg av något slag men har mer eller mindre förstått nu att om man vill ha en bra blogg måste man vara fler för tiden finns inte hos en ensam person... Tanken bakom detta var iaf att göra en blogg med mer djupa inlägg om mode och kläder typ artiklar som postas under dagarna. Jag hade tyckt det varit kul och behöver isf hjälp av några här som skulle vilja vara med och skriva denna bloggen med mig 🙂 Någon som är intresserad?

Kommentera eller skriv i PM


   
Citera

Ocely:

Tanken bakom detta var iaf att göra en blogg med mer djupa inlägg om mode och kläder typ artiklar som postas under dagarna.

Innovativt. [smile]


   
SvaraCitera

Sorgligt.


   
SvaraCitera
smisk

[cool]


   
SvaraCitera

Är inte intresserad, men se till att skapa någonting unikt. Det finns ju flera tusen, och det blir säkert svårt..

Jag förstår dock inte hur man skulle kunna skriva en djup artikel om mode?

Lägg upp mycket bilder i alla fall. Det är ju det man kollar på, och om någon av plaggen faller en i smaken så läser man ju vidare.. I alla fall jag gör så.


   
SvaraCitera

Ocely:

förstått nu att om man vill ha en bra blogg måste man vara fler för tiden finns inte hos en ensam person...

va nä


   
SvaraCitera

HOSGAYT


   
SvaraCitera

Kan recensera strumpor [cool]


   
SvaraCitera

inte för att vara negativ men, internet behöver inte en till


   
SvaraCitera