Aviseringar
Rensa alla

Skaparen, del 1: treize [gay]


Ämnesstartare

Jag vill påpeka att det i den här novellen förekommer både sex involverande minderåriga samt incest, men vill pocka på att det är en regelrätt personlig fantasi, ingenting självupplevt och inte heller författat för att på något sätt förespråka att sådant förekommer i verkligheten.

Jag hoppas att den ska kunna publiceras här utan problem ändå, och att de som vet med sig att de skulle bli illa till mods av att läsa som sådant som nämns här ovan kan avstå från att läsa den här novellen.

Utöver det önskar jag god läsning och hoppas att någon ska kunna finna läsvärd. Kommentera gärna! [love]

-------------------------------------------------------------------

Jag har växt upp ensam med min pappa. Jag har en yngre syster också, men när vi fortfarande var väldigt små så kom det fram att min mamma hade haft en affär med en annan man och att den mannen faktiskt var biologisk pappa till min syster. Det hela resulterade i att mina föräldrar separerade, och min mamma och min syster flyttade för att bo ihop med den andra mannen i en helt annan stad, och jag stannade hos pappa. Under flera år efter det så träffade jag min mamma och syster regelbundet men sen jag kom upp i tonåren har det blivit allt mer sällan.

Jag vill tro att jag var en rätt vanlig pojke under min uppväxt, förutom om jag kanske var lite känslig och tydde mig väldigt mycket till pappa (vilket kanske inte var särskilt konstigt med skilsmässan och allt), plus att jag kanske var lite sen med att komma in i puberteten. Jag började inte växa eller utvecklas särskilt mycket alls förrän någonstans mellan att jag fyllt tretton och skulle fylla fjorton. Men det skapade aldrig något direkt problem för mig; min bästa kompis Danne utvecklades rätt så parallellt med mig så jag hade ett rätt bra stöd när vi började märka att andra killar i klassen fick mörk röst och massor med hår runt könet. Jag minns en kille i klassen speciellt, Jim, som redan innan vi började på högstadiet hade hår överallt på kroppen, nästan som våra pappor, och en alldeles enorm kuk om man jämförde med våra små pojksnoppar.

För att ge en bild av min och pappas relation i allmänhet, men även omkring den här tiden, så kan jag berätta att jag trots min lite sena ingång i puberteten upptäckte glädjen i att onanera betydligt tidigare; något som min pappa tacklade det på ett jättebra sätt. Jag var elva år och hade under en natt liggandes i sängen känt en underlig vilja att ta fram snoppen ur kalsongerna och liksom leka med den. Jag tyckte mest bara att det kändes väldigt roligt och skönt och funderade inte så mycket mer på det. Sen, en kväll när jag satt med min pappa i vardagsrummet och såg på tv så kom känslan över mig igen. Jag förstod det inte riktigt, men kände att det hade någonting att göra med mannen och kvinnan i tv-serien vi tittade på som var väldigt kära och kramades och sa fina saker till varandra. Eftersom jag inte hade någon idé om vad det var jag gjorde så hade jag inte en tanke på att det kanske inte passade sig just då, så eftersom jag kände ett behov av att klämma på snoppen, och pappa och jag alltid varit väldigt avslappnade med t.ex. att vara nakna inför varandra, så stack jag ner båda händerna innanför byxor och kalsonger och lekte med pillen.

Jag vet inte riktigt när min pappa upptäckte eller insåg vad jag gjorde, men som jag minns det höll jag på en rätt bra stund och hade det väldigt skönt och trevligt innan min pappa plötsligt sa: ”Du, nu får du nog låta snullen vila en liten stund!”

Trots hans vänliga och lite skämtsamma sätt att säga det på så var det som att jag av någonting i tonen i hans röst direkt antog att det jag gjorde var dumt och fult och att jag skulle sluta med det på en gång. Och kanske hade jag levt kvar i den villfarelsen än idag om det inte hade varit för att min pappa, när tv-programmet var slut, vred sin fåtölj emot mig där jag satt i soffan och sa: ”Lilla gubben, du ska inte vara ledsen för att pappa sa åt dig.”

Jag nickade till svar, men kände mig skamsen och kunde inte riktigt se honom i ögonen. Han fortsatte med att säga: ”För det där du höll på med är det absolut inte något fel i att göra.”

Jag kände att han tittade på mig men vågade inte säga någonting.

”Du tycker det är riktigt skönt, eller hur?”

Jag nickade igen, började sakta lite lättare till mods när det verkade som att han inte blivit arg.

”Pappa tycker också det är skönt och brukar också göra det också ibland. Jag gjorde det jätteofta när jag var lika gammal som du. Det gör de flesta grabbar, så det är inget konstigt med det.”

Tillslut vågade jag se upp emot honom och möttes då av hans mjuka, snälla ögon och ett lite finurligt leende. Jag kände mig genast på bättre humör.

”Men sen är det en såndär grej som man helst ska göra när man är själv” fortsatte han, ”inte när man är bland folk. Det är liksom lite privat.”

Han tittade menande på mig som för att undra om jag förstår, och jag nickade att det gjorde jag. Sen såg han lite allvarligare ut och sa: ”Men om det är någonting du funderar över eller vill prata om så är det bara att du frågar mig, kanske när vi är ensamma här hemma tillexempel, så ska jag försöka svara dig så gott jag kan, och du behöver inte vara rädd att någon fråga ska vara dum eller så. Kom till mig bara!”

Han log milt, och jag reste mig från soffan och kramade honom. Han omfamnade mig och satte mig i sitt knä. Sen rufsade han mig i håret och sa skrattande: ”Buskotte! Hålla på och klämma på snullen när vi ska titta på tv, va!”

Han kittlade mig, och jag skrattade högt och vred mig i hans grepp och bad honom att sluta fast jag egentligen ville att han aldrig skulle sluta. Efter det minns jag mest att vi borstade tänderna och gick till sängs och sen dess har jag lärt känna min kropp och vad som känns skönt när bäst jag velat, men alltid ensam och ofta i sängen under täcket. Det har varit mysigast där.

Ett annat lite tidigare minne jag har av min pappa är från när jag var kanske tio år och vi var på badhuset tillsammans. Han jobbade väldigt mycket på den tiden och många vardagar så hade jag en kvinnlig granne till oss som barnvakt. Pappa tog med mig till badhuset nästan varje helg då, som för att gottgöra, och det var någonting som jag såg fram emot hela veckan. Jag tyckte det var så roligt och härligt i det tempererade vattnet som luktade så speciellt och dessutom – något som jag inte förstod riktigt förrän senare – så tyckte jag att det var så spännande med omklädningsrummet och duscharna, fulla med nakna män. Det var ofta massor med vuxna män som min pappa, och jag var väldigt fascinerad över att få se dem nakna där de ogenerat stod i duscharna utan att skyla sig eller satt bredbent på träbänkarna i omklädningsrummet och pratade högljutt med varandra. Fast jag inte alls hade samma relation till min pappa eller hans kön då som nu, så kan jag ändå minnas att jag ofta tänkte att jag tyckte att pappas snopp var finast av dem alla.

Den här speciella gången hade jag inte gått på toa innan vi satte oss i bilen och när vi väl var färdiga i duschen så var jag väldigt kissnödig.

”Pappa, jag måste kissa!”
”Ja OK, du ser toaletterna där borta” sa han och pekade, ”gå du så väntar jag utanför på dig sen.”

Jag stod och såg bort emot båsen med toaletterna och försökte börja gå emot dem, men så blev jag osäker och sprang tillbaks till pappa. Som jag nämnde tidigare var jag rätt känslig och väldigt pappig i den åldern.

”Pappa, jag vågar inte själv!”

Pappa suckade lite lätt, delade en blick med mannen som hade skåpet bredvid vårat (som för tillfället satt på trädbänken och hade ingen annat än ett par pösiga gråmelerande kalsonger på sig och skrockade lågt), ryckte på axlarna och sa med ett leende mot mig: ”Då följer jag väl med då.”

Han följde mig in i båset och låste dörren bakom oss, och jag satte mig för att kissa. När jag var klar sa han att han också behövde kissa. Han skalade av sig sina svarta speedos och hans stora snopp föll ut. Han drog lite i pungen så att hela paketet kom ut, höll ner badbyxorna med ena handen, med tummen och pekfingret på den andra höll han tillbaka förhuden och ställde sig sedan med benet brett isär och siktade. Det var rätt små toalettbås och fanns inte så mycket att titta på så det blev att jag mest tittade på pappas snopp, och trots att det var länge kvar tills jag skulle upptäcka glädjen i onanin så minns jag som nu efterhand att jag kände av det där pirret långt ner i magen när pappa släppte fram en bred och stark stråle som fick det att skvalpa i toaletten. Efter en stund kom kisset i korta hårda skvättar med lite mellanrum och när det var helt slut tog han tag uppe vid roten och skakade av snoppen, men han stoppade inte undan den i badbyxan riktigt ännu. Jag såg upp på honom och upptäckte då att han tittade på mig och log, och pirret – som jag inte riktigt kunde förstå mig på då – växte i buktrakten.

Det minnet är ett exempel på sådant som gör att jag nu i efterhand tänker att det hela nog började mycket tidigare, men även om det självklart grundades i den så avslappnade och öppna relation som jag och min pappa hade haft under hela min uppväxt, så minns jag ändå en konkret händelse som början på det som skulle förändrade vår relation till det som den är idag.

Det var en vinternatt när jag var tretton år, och jag drömde en otroligt obehaglig mardröm. Den var av den sorten som man inte riktigt minns någonting av när man vaknar, men en oroskänsla hänger sig kvar i kroppen, och den ökar när man försöker lugna sig själv med att det bara var en mardröm. Det var kolsvart i rummet och fast det var minst fyra år sedan jag sist skrämt hade sprungit in till pappa mitt i natten så kände jag att jag så gärna vilja att han skulle trösta mig. En sekund låg jag och övervägde om det var för barnsligt av en tonåring att springa in till pappa, men behovet att få vara nära honom tog överhanden, och jag slängde av mig täcket och gick snabbt genom hallen till hans rum. Den stod på glänt, och jag gick in och tände den dämpade lampa han hade ståendes ganska precis innanför dörren åt höger, och synen jag möttes av fyllde mig först av en annan slags rädsla och sedan av det där pirret som jag då hade lärt mig att känna igen så väl.

Framför mig på sängen låg pappa på rygg, djupt sovandes, men med ett litet leende på läpparna. I sömnen hade han dragit av sig täcket, så han låg alldeles naken framför mig. Pappa sover alltid naken, det gjorde han även när jag sov hos honom som liten, och jag hade sett hans hela kön ute i det fria massvis med gånger men aldrig hade jag sett det så som det såg ut då. Hans kuk låg alldeles rak emot hans mage och sjönk och steg i takt med hans andning, och den såg större och tjockare ut än den någonsin gjort förut, i alla fall som jag hade tänkt på. Det kändes som att jag någonstans i bakhuvudet visste varför den såg så annorlunda ut, men kunde inte riktigt greppa det; det var någonting som min kompis Danne hade pratat om kopplat till bilder på tjejer utan kläder som han hade sett på internet. På något vis att det hade med det där som pappa hade pratat med mig om när jag elva, och att det var kopplat till pirret jag kände i magen.

”Pappa” sa jag försiktigt. Han rör sig lite i sömnen, hans kön liksom guppar till, och han lägger sig på sidan.

”Pappa!” försökte jag igen, lite högre nu, och han öppnar ögonen, klipper lite med dem.

”Ahvaere?”

Han gnuggar sig i ögonen och tittar så på mig: ”Vad är det, gubben?”

”Jag drömde en mardröm.” Jag trampar lite vid dörren, rädd att han inte ska låta mig stanna hos honom. Han skrattar ett litet kärleksfullt skratt och säger: ”Ojdå, det var inge roligt.”

Jag skakar på huvudet.

”Vill du ligga hos pappa?”

Jag nickar glatt och hoppar ner bredvid honom. Han verkar inte ens tänka på att skyla sig, utan ligger kvar med sitt stinna kön i luften och börjar klia mig lite på armen.

”Vad drömde du om då?”
”Jag minns inte, jag kände mig bara så rädd när jag vaknade.”

Pappa nickar med slutna ögon. Jag kikar ner mot hans snopp. I den nya vinkeln ser jag att lite av hans ollon sticker fram från förhudens hölje, och det är kladdigt med något som liknar saliv.

”Tror du att du kan sova nu då, här hos pappa?”
”Ja.”
”Vad bra.” Han reser sig från sängen och när han ställer sig upp så står pitten rätt upp i luften, svajar lite när han går fram till lampan och släcker den. Det blir helt mörkt och för en sekund gör rädslan sig påmind, men sedan hör och känner jag pappas tyngd i sängen bredvid mig igen. Han lägger täcket över hos både och vi skedar; hans varma kropp mot min rygg och mina lår gör att jag känner mig trygg, och jag blir sömnig direkt, men är vaken tillräckligt länge för att märka hur hans snopp – när han rör sig lite i sömnen – glider in innanför kanten nertill på mina lössittande boxershorts.

Det var lustigt att detta skulle inträffa just den natten som det gjorde, för bara någon dag senare skulle vi börja med sexualkunskap på naturlektionerna i skolan. De delade upp klassen i killar och tjejer, och en manlig lärare som bara undervisade vår klass ibland ansvarade för killgruppen. Läraren gick igenom massor med saker. T.ex. pratade han om puberteten, och jag tror att en pollett föll ner för både Danne om hur vissa av killarna hade så stora kukar och massa hår och grejer. Sen pratade han lite om samlag mellan kvinna och man och visade lite tecknade bilder på vad som händer i kroppen när en man blir sexuellt upphetsad. Han pratade om svällkroppar och vad som händer när en man får erektion, eller ”stånd”, någonting som jag i tanken fastnade väldigt på. Hade pappa haft stånd den där natten jag kom in till honom? Var han sexuellt upphetsad då? Det skulle passa in på det där jag mindes att Danne hade pratat om med bilderna från internet på män med enorma kukar som hade sugit på nakna tjejers bröst. Men om pappa hade stånd då och var sexuellt upphetsad, varför dolde han det inte alls för mig? Jag hade ändå förstått lite efter det pappa hade sagt om onani och det jag allmänt hade snappat upp om sex att det ändå var något rätt privat som man inte visade upp för vem som helst. Pappa och jag hade i för sig varit nakna ihop massor med gånger ända den sen jag var liten, men han hade ju aldrig haft stånd när vi var ensamma. Inte vad jag hade sett i alla fall.

Det var väldigt mycket information att ta in. Dessutom, ironiskt nog, så hade vi idrott sedan på eftermiddagen. I omklädningsrummet såg jag på mina klasskamrater med nya ögon; undrade hur deras kukar såg ut med stånd, om de onanerade, om de ofta sett sina pappor nakna? Jag la också nu mer än någonsin märke till vilka av oss som hade kommit i puberteten, som det hette. Jim, som jag har nämnt förut, hade absolut gjort det. Danne och jag såg rätt lika ut. Vi hade båda börjat få lite fjun vid kukroten, men inte så mycket mer, och Danne hade kommit i målbrottet.

När skolan var slut tog jag och Danne sällskap hem. Vi gör det rätt ofta eftersom vi bara bor några hus ifrån varandra. Jag tror att vi båda gick och tänkte väldigt mycket på det vi hade hört under naturlektionen, för vi gick båda tysta och plötsligt sa Danne: ”Har du tänkt på vilken stor kuk Jim har? Och massa hår, typ som våra farsor?”

Jag nickade, och han fortsatte: ”Tror du att vi också kommer få så?”
”Jag vet inte.”
”Hoppas!”

Läraren hade inte hunnit sagt så mycket mer om det än att puberteten kunde se lite olika ut från kille till kille, att för vissa kom det tidigt och vissa senare och så. Jag tänkte mest på min pappas stora pitt och undrade om min skulle bli lika stor som hans.

Pappa och jag hade bestämt på morgonen att vi skulle åka skidor när jag kom hem från skolan, så när jag kom hem stod han redo med massäck och skidorna fixade. Jag var lite seg efter idrotten så vi åkte rätt sakta och inte den långa banan vi brukar köra. Han åkte framför mig och jag tänkte på hur lång han var, funderade på om jag skulle bli stor och stark som honom någon dag.

När vi kom hem från skidturen på kvällen så bastade vi. När jag var mindre duschade, badade och bastade vi alltid tillsammans. Numera tvättade vi oss var för sig, även om det ofta hände att den andra var med i badrummet, tillexempel som nu inför bastandet. Och även om vi inte duschade ihop längre så var vi alltid helnakna i bastun tillsammans, åtminstone om vi var ensamma. I mitt huvud hade jag ett enda virrvarr av tankar på det som läraren hade sagt på lektionen idag om puberteten, det som Danne hade sagt om att Jims kuk var så stor och pappas snopp som såg så annorlunda ut när jag kom in till honom den där natten några dagar tillbaks. Jag tittade ner på min lilla pitt med sina små fjun och undrade om den skulle bli lika stor och hårig som pappas när jag blev äldre; läraren hade ju sagt att det var kopplat till genetiken precis som ögonfärg och längd och så. Jag sneglade emot pappa som satt med slutna ögon och ena benet uppdraget; vinkeln gjorde att jag inte riktigt kunde se hans klase så jag lutade mig lite framåt. Jag skymtade bara toppen på den, men jag såg att den hängde tung och varm och kunde skönja att håret runt kukroten låg – vått av svett – slickat utefter sidorna av hans stora pung. Jag såg upp emot hans avslappnade ansikte och med minnet av natten med mardrömmen för några dagar sen i åtanke så tog jag mod till mig: ”Pappa?”

”Mm?” svarar han, fortfarande med slutna ögon.

”Kan inte jag få se på din snopp?”

Han öppnar ögonen, tittar plötsligt stint på mig och för en sekund känner jag en enorm rädsla inombords att han ska bli arg, att det inte alls var OK av mig att fråga det där och att den härliga och avslappnade känslan som jag alltid har haft med min pappa nu ska vara förlorad och förstörd för alltid. Men så mjuknar hans ansikte till ett varm leende, och han säger: ”Visst får du det!”

Han sätter ner båda fötterna på avsatsen nedanför och sitter nu med bredvid mig med benen brett isär och visar upp hela sitt varma, nästan ångande kön. Det hänger tungt mellan hans lår. Jag känner det där så välbekanta pirret, och det bara ökar när jag ser upp på hans ansikte igen och finner honom titta intensivt, nästan sökande, på mig med en milt leende. Jag blir generad, vilket jag sällan blivit inför min pappa, och jag rodnar trots värmen i bastun.

”Du får titta på den hur mycket du vill” säger han, som om han vill signalera att jag inte behöver bli generad. Så jag tittar. Jag tittar på hans grova och ådriga lem som är liksom tjockare framtill på grund av hans stora ollon, och formen på hans penis för mina tankar till ett saftigt päron eller en kåldolme. Jag tittar på hans stora testiklar som tynger ner hans rakade pung och tänker på hur len den ser ut, nästan som veckat sammet. Hettan i bastun får kuken att se ännu längre och större ut än den annars gör när den är slak. Jag försöker minnas om den var mycket större den där natten när jag kom in till honom. Kan pappa ha haft stånd då?

Så plötsligt hoppar hela hans kön till. Jag blir alldeles förvånad och ser upp på pappa, som bara skrattar åt min reaktion.

”Vad var det där? Hur gjorde du det?”
”Jag spänner magmusklerna bara.”
”Gör det igen!” ber jag. Han ser ner mot sin balle och säger: ”Titta nu då.”

Jag tittar – nästan spänd av förväntan – och då händer det igen. Hela hans kön – snoppen och pungen och allting – liksom studsar till. Jag vet inte varför, men pirret i magen bara ökar av den fantastiska synen.

”Wow” säger jag och flyttar mig lite närmare honom. Han tar armen om mig, och jag lutar mig mot hans varma bröst som är alldeles klibbigt av svett. Det känns härligt och bra.

”Du har så stor snopp, pappa.”
”Tycker du?”
”Ja-a, jag önskar att min också var sådär stor som din. Jim i klassen har också en sådär stor, och han har sådär mycket hår som du också.”
”När har du sett det då?”
”Efter idrotten, i duschen.”

Pappa nickar, smeker mig lätt på överarmen.

”Din kommer ju också växa och bli stor snart, ska du se. Det där kan komma lite olika.”
”Kommer den bli lika stor som din då?”
”Haha, kanske – det får vi väl se.”

Jag trycker mig närmare honom, känner mig alldeles glad och härlig inombords. Jag ser ner emot hans balle och drar in doften av värme, svett och någonting som får mig tänka på de där fiskstånden utanför affären, men som inte luktar äckligt som de gör utan gott och pirrigt. Så kommer jag plötsligt att tänka på det läraren sa igen, om hur mannens penis sväller när han blir sexuellt upphetsad får stånd. Jag berättar om det för pappa, och han nickar.

”Så är det, det är det som hänt med dig nu” säger han nickar ner mot min pitt. Och mycket riktigt – utan att jag ens märkt det – så står min lilla snopp rätt ut i luften.

”Oj!”
”Blir den inte så när du klämmer på den, när du är ensam du vet?”
”Jo.”
”Det är samma nu.”

Jag pillar lite på den, sen tittar jag på pappas klase igen och funderar.

”Blir det så för dig också pappa?”
”Haha ja, ibland så.”
”Hade du stånd då när jag kom in till dig på natten?”

Han rynkar ögonbrynen en stund som om man måste tänka efter, sen nickar han stilla och säger: ”Jo, det hade jag nog, nu när du säger det.”

Jag ser ner emot hans kön igen.

”Var du kåt då?”
”Jag hade nog drömt något trevligt precis innan du kom in.”

Jag nickar.

”Kan jag inte få se det igen?”
”Vilket då?”
”När du har stånd.”

Han vrider lite på sig och kliar sig i ljumsken en gång, drar lite i pungen. Sen harklar han sig och säger: ”Du vet när du brukar klämma på pitten, som vi pratade om förut?”

”Ja?”
”Kan du göra som du brukar göra då, men du känner på min istället?”

Jag blir alldeles häpen.

”Får jag känna på den?!”

Han skrattar.

”Ja, vill du sen den hård får du hjälpa till lite.”

För en sekund har jag svårt att tro att det är sant; jag blir rädd att det kanske är en dröm och att jag kommer vakna upp i min säng precis innan jag lyckas greppa tag om hans stora kuk. Jag känner hur jag har velat känna på min pappas snabel så väldigt länge och har svårt att tro att jag nu äntligen ska få göra det. Jag ser upp på honom.

”Ta på den du.”

Jag sträcker fram handen och tar försiktigt ett grepp om den. Den är alldeles varm, len och liksom hård och mjuk på samma gång. Den känns tung i handen, och jag pirrar så i kroppen och snoppen att jag ryser till trots värmen. Pappa börjar sakta andas tyngre och hans grepp om min axel hårdnar lite. Jag tittar på honom.

”Fortsätt och känna du” säger han uppmuntrande.

Jag klämmer och känner på den ända ner från roten upp till det fläskiga ollonet, kittlar lite på den lösa, veckade förhuden uppe vid toppen (han skrattar lite för sig själv när jag gör det) och drar några prövande drag upp och ner, som läraren pratade om att man gör när man onanerar. Han stönar lågt, så jag fortsätter.

”Är det skönt, pappa?”
”Mm” nästen frustar han fram, ”känn lite på pungen också.”

Jag kupar min hand runt hans stora och alldeles heta skinnpåse, bollar med hans kulor stora som kastanjer, drar lite lätt i dem och liksom väger hela paketet i min hand. Hans lem börjar sakta växa, liksom hackigt och lite stegvis reser den sig och blir större och styv. Förhuden dras bak en aning och blottar toppen av hans ollon, som är alldeles glänsande och kladdigt.

”Runka ballen lite igen nu.”
”Va?”
”När du drar upp och ner sådär som du gjorde, gör det igen!”

Han skjuter liksom upp med höfterna när han säger det, hans röst låter som otålig, och jag tar tag om hans ännu växande påle och drar, som han säger, upp och ner. När jag ser hans förhud glida fram och tillbaks över hans ollon och visar upp det och gömma det helt om vartannat känner jag mig så pirrig att jag nästen tror att jag ska explodera. Då tar pappa ett fast grepp om min hanled och för ner min hand så den är, fortfarande hållandes om hans pulserande balle, nere vid roten. Sen skakar han min arm lite lätt så att hela hans dolme svajar och säger: ”Så, nu räcker det. Nu är jag riktigt hård.”

Sen drar han undan min hand, bort ifrån hans kön. Jag släpper, och han placerar min hand på mitt eget lår istället.

”Ta dig en ordentlig titt nu då” uppmanar han och kliar mig mjukt i nackhåret.

Och det är verkligen en ståtlig syn, hans enorma kuk alldeles styv, röd och glänsande. Han gör den där grejen när han spänner magmusklerna igen så hela stången svajar till, och jag känner hur jag vill känna på den igen, känna mer på den, men när jag sträcker fram handen så hindrar han mig och säger: ”Nej, inte mer nu. Nu är det dags att duscha och sen ska vi sova, det är tidig morgon imorgon.”

Ute i badrummet går han till duschen och drar på vattnet, känner med handen så det inte är för kallt.

”Vi duschar tillsammans nu så kommer vi i säng fortare” säger han och håller upp duschdraperiet åt mig så jag kan gå in före. Duschen är inte särskilt stor, men vi får ganska precis plats båda två. Vi turas om att stå under vattenflödet och medan han blöter håret och tar vatten i armhålorna så ser jag på honom, och jag märker att jag ser honom på ett annat sätt än jag gjorde tidigare. Någonting har blivit annorlunda, men det känns inte dåligt eller sorligt eller så, bara roligt och lite läskigt på samma gång. Vi duschar tillsammans precis som när jag var mindre men ändå är det inte riktigt samma sak; det här är mer spännande. När det är min tur in under vattnet så hjälper han mig att schamponera håret och att tvåla in mig och precis som när jag var liten så tar han tvål mellan mina skinkor, gnuggar ordentligt och hjälper mig sedan att skölja. Det känns lite underligt nu, men jag vill ändå inte att han ska låta bli.

Efteråt torkar vi oss med nytvättade vita frottéhanddukar och då fortfarande så står hans kuk som ett spett; den har inte lagt sig sedan vi gick ut ifrån bastun. När han torkar sig i håret sträcker jag fram handen och greppar hans styva dolme igen. Han stannar upp i torkandet och ser först ner på min hand, sedan på mig. Han ler.

”Jaja, känn lite till på den då, men sen måste vi sova!”

När jag lagt mig så kommer han in och säger god natt som när jag var liten. Han pussar mig på pannan och säger att sov gott, sedan lämnar han min dörr lite på glänt och går och lägger sig i sitt rum. Jag somnar snabbt och drömmer vilt hela natten.


   
Citera
Ämnesstartare

bästa jag läst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu sitter jag och rårunkar min glödlampsliknande lem med saltlösning.


   
SvaraCitera