Aviseringar
Rensa alla

Skarp smärta i magen


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag har gjort men jag har typ ont i magen! Är det nån som har haft "skarpa" smärtor precis under revbenen o ner mot mitten? Det är ungefär som om nån har sparkat mig där!


   
Citera
Ämnesetiketter

Gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mataano:

Jag vet inte vad jag har gjort men jag har typ ont i magen! Är det nån som har haft "skarpa" smärtor precis under revbenen o ner mot mitten? Det är ungefär som om nån har sparkat mig där!

Vet inte riktigt vad du menar. Men du kanske har ätit något du inte är van vid, något som är väldigt fett etc? Du kanske har haft oregelbunda matvanor det sista? eller inte gått på toa [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Vet inte riktigt vad du menar. Men du kanske har ätit något du inte är van vid, något som är väldigt fett etc? Du kanske har haft oregelbunda matvanor det sista? eller inte gått på toa

Inte vad jag kan komma på, har ätit "som vanligt", alltså mat jag vanligtvis äter. Nu, med det här, är jag däremot inte hungrig [shake] går väl över snart hoppas jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mataano:

Inte vad jag kan komma på, har ätit "som vanligt", alltså mat jag vanligtvis äter. Nu, med det här, är jag däremot inte hungrig [shake] går väl över snart hoppas jag!

Du kan också vara stressad eller orolig över någonting. Detta kan vara omedvetet, dvs du vet inte om att du är stressad, men du är det inom dig iaf. Om du har något prov tex, eller någon träff med nån kille etc.


   
SvaraCitera

Magkatarr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Gravid.

Antagligen jo, eller AIDS


   
SvaraCitera

nazgul:

Antagligen jo, eller AIDS

Jepp, tydligt AIDSfall det här [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Jepp, tydligt AIDSfall det här

mm, sanningen är grym ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

mm, sanningen är grym ibland

Attans också, hårt o skoningslöst (har väl gått på för många A-brunnar den senaste tiden)

sockerdricka:

Du kan också vara stressad eller orolig över någonting. Detta kan vara omedvetet, dvs du vet inte om att du är stressad, men du är det inom dig iaf. Om du har något prov tex, eller någon träff med nån kille etc.

Det har vart ganska mkt senaste tiden men har inte tänkt på att det kan sätta sig i magen o kroppen!

HighParadise:

Magkatarr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mataano:

Det har vart ganska mkt senaste tiden men har inte tänkt på att det kan sätta sig i magen o kroppen!

Okej, men där kan du ha orsaken. Det är inte sällan, utan väldigt vanligt, just magen drabbas. Den är väldigt känslig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Okej, men där kan du ha orsaken. Det är inte sällan, utan väldigt vanligt, just magen drabbas. Den är väldigt känslig.

Det kanske är det, jag har inte haft så här förut! Det är ju liksom inget mer, det är mest ont (framförallt på vänster sida) o inte särskilt hungrig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mataano:

Det kanske är det, jag har inte haft så här förut! Det är ju liksom inget mer, det är mest ont (framförallt på vänster sida) o inte särskilt hungrig!

m, har du en sådan kudde av vete som man kan värma i mikrovågsugnen, isf kan du värma den och lägga den på magen. det gör så att magen slappnar av och det känns bättre.. om det är likadant imon tycker jag du skall kolla upp det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Magkatarr?

Det verkar som om du har rätt!


   
SvaraCitera

Vänster sida? Det låter som ändtarmen, du har gaser helt enkelt.


   
SvaraCitera