Aviseringar
Rensa alla

Skavsår mellan låren he he


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Har ni någonsin varit med om det? Typ oftast på sommaren, att dom typ gnider mot varandra, det svider ju som faaaaan. Känner ni igen er?

Nu har det inträffat för mig igen, iofs pga strumpbyxor som hade gått sönder där den här gången, men exakt samma svidande känsla. Hur fan får man bort ont:et? 

Så sjukt fint när en av tjejerna på Girls nämnde att hon kände så förresten Hjärta Blev glad.


   
Citera

smörj in


   
SvaraCitera

nej, känner ej igen 🙁


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

amsi:

smörj in

Med vad??


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

kekeoxo:

nej, känner ej igen 🙁

Det kanske bara är vi med saftiga lår som råkar ut för det Ledsen


   
SvaraCitera
Paseo

det  är konstigt har hört ofta folk som får det men jag fattar inte hur det går till. mina ben slår aldrig ihop me varandra. jag kanske typ är jättebredbent lr nåt euuuww


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Paseo:

det  är konstigt har hört ofta folk som får det men jag fattar inte hur det går till. mina ben slår aldrig ihop me varandra. jag kanske typ är jättebredbent lr nåt euuuww

Men kan tänka mig att det kanske är pga mycket fett på låren. Eller så är du hjulbent ho ho. Eller så är jag kobent :SSS


   
SvaraCitera

Sprang runt en hel dag på Skara Sommarland och badade å hade kul, då blev det så 🙁 aj. Men mjukgörande kräm hjälper, eller kortison.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

nubbie:

Sprang runt en hel dag på Skara Sommarland och badade å hade kul, då blev det så 🙁 aj. Men mjukgörande kräm hjälper, eller kortison.

Ja, det gör så ont Ledsen Men hmm, ja kanske ska testa det. Och så sover jag med särade ben inatt så det får lufta och bli bra. Rodnar


   
SvaraCitera

Ända tills för några år sedan nuddade mina lår aldrig varandra och jag skuttade runt i små klänningar och kjolar utan att tänka på lårskav. Nu nuddar de varandra en lite en bit  under _underlivet_ och det gör ont om  jag är svettig och ska gå mycket. Talkpuder kan man använda. Eller avklippta strumpbyxor. Finns någon speciell deo också..
Fann denna sida nyss

http://thighslides.com/#
de ser söta ut


   
SvaraCitera

24/7:

Med vad??

med någon mjukgörande kräm eller olja!


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

isola:

Ända tills för några år sedan nuddade mina lår aldrig varandra och jag skuttade runt i små klänningar och kjolar utan att tänka på lårskav. Nu nuddar de varandra en lite en bit  under _underlivet_ och det gör ont om  jag är svettig och ska gå mycket. Talkpuder kan man använda. Eller avklippta strumpbyxor. Finns någon speciell deo också..
Fann denna sida nyss

http://thighslides.com/#
de ser söta ut

Haha, åh, älskar dom! Så muppiga och söta. 
Men ja, har haft sådana cykelbyxor typ förut, men med kortare klänningar så syns dom ju. Då är avklippta strumpbyxor jättesmart faktiskt, bra idé! 


   
SvaraCitera

all day everyday


   
SvaraCitera

24/7:

Haha, åh, älskar dom! Så muppiga och söta. 
Men ja, har haft sådana cykelbyxor typ förut, men med kortare klänningar så syns dom ju. Då är avklippta strumpbyxor jättesmart faktiskt, bra idé! 

Men "fitty" kanske inte gillar sådant i sommarvärmen så på så sätt verkade de där bra.  Jättesöta var de också, men de syns nog under precis som cykelbyxor skulle göra. 🙁


   
SvaraCitera

Ah pga var aptjock förr. Vet ej om det blir så i sommar, men tror/hoppas inte. 

24/7:

Med vad??

Finns speciella sticks för detta, att beställa på the internet. Eller ta glidmedel.


   
SvaraCitera