Aviseringar
Rensa alla

Skickar CSN ut information?


Ämnesstartare

Ja, skickar CSN ut information automatiskt om när man ska söka studiemedel för universitet? Eller ska man söka på en gång bara? Det är första gången för mig [blush]


   
Citera

Du kan söka från deras hemsida [crazy] Mycket smidigare, sökte för flera dagar sen och fick beviljat efter ett dygn [crazy]


   
SvaraCitera

+ I år har det lagt upp en överdrivet pedagogiskt video = du kan nog inte misslyckas [cute]


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Ja, skickar CSN ut information automatiskt om när man ska söka studiemedel för universitet? Eller ska man söka på en gång bara? Det är första gången för mig [blush]

Jag fick information från dom när jag skulle läsa en kurs på komvux, borde väl vara samma.

[love]


   
SvaraCitera

Man söker själv på deras hemsida!


   
SvaraCitera


[bigsmile]


   
SvaraCitera

sök via deras hemsida bara, så snart du vet vilka datum kursen gäller och du är antagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du kan söka från deras hemsida

Ja, jag vet och jag har sett videon... men läste nånstans att de skickar med den personliga koden då som man ska logga in med. Eller ska jag bara ansöka om koden på en gång nu kanske


   
SvaraCitera

Rådjuret:

men läste nånstans att de skickar med den personliga koden då som man ska logga in med

Ah, har ingen aning, jag använder e-leg.


   
SvaraCitera

Rådjuret:

Ja, jag vet och jag har sett videon... men läste nånstans att de skickar med den personliga koden då som man ska logga in med. Eller ska jag bara ansöka om koden på en gång nu kanske

du kan beställa en kod på deras hemsida om du inte vill fylla i blanketter för hand


   
SvaraCitera

Skulle inte tro det va, dessa jävlar!..


   
SvaraCitera

har för mig att jag fick något påminnelsemail om att söka första gången, men kan ha fel [tard]


   
SvaraCitera

Rådjuret:

e

Jag sökte via hemsidan, annars tror jag inte de skickat ut något till mig, fick i alla fall inget annat hemskickat än det jag sökte efter.
Samma med den personliga koden (hade ej e-leg på den tiden).

Så använd deras hemsida. Enkelt, smidigt och du vet att du beställt det du behöver.


   
SvaraCitera

Sist(januari 2011)nära jag startade min utbildning fick ett mail några veckor innan från csn att det var dags att söka studiemedel.


   
SvaraCitera